Kendimi basarisiz ve kucuk bir cocuk gibi hisediyorum? yazın spor yapıyordum özgüvenim çok iyiydi okuduğum şehre geldim mutsuzum?

Nasil mutlu olabilirim burada ben? hiçbir şey elimden gelmiyor gibi ve başarısız biriyim gibi hisediyorum

Özellikle ailem öyle görüyor sanki beni sürekli kardeşlerim ve annemle anlaşamıyoruz en çokta kız kardeşime nefret ediyorum ben yok olmasını istiyorum adeta varlığı beni rahatsız ediyor

Kendimi basarisiz ve kucuk bir cocuk gibi hisediyorum? yazın spor yapıyordum özgüvenim çok iyiydi okuduğum şehre geldim mutsuzum?
Cevapla