Nasil mutlu olabilirim burada ben? hiçbir şey elimden gelmiyor gibi ve başarısız biriyim gibi hisediyorum
Özellikle ailem öyle görüyor sanki beni sürekli kardeşlerim ve annemle anlaşamıyoruz en çokta kız kardeşime nefret ediyorum ben yok olmasını istiyorum adeta varlığı beni rahatsız ediyor
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Başarılı ol veya olma şuanki durumundan farklı olmak istiyorsan, özgüvenli, sağlıklı mutlu halini hayal et ve ne yaparak nelerle ilgilenerek o hale gelirsin ona odaklan bence.
Hayallerim kurudu edemiyorumki
Spora basladim evet hersey güzel gidiyordu ama sonra göz amelyati oldum üni için başka bir yere geldim ailem de benle geldi tabi orada olan arkadaşlar ve tanıdıklarım hepsi gitti yani biranda
Instadan konuştuğum biri vardı o da ilgiyi azalttı ailesinin yanına geldi diye kardeşlerim ve annem yine ayni tepkideler bana karşı amelyatta bile ben destek olmalarını bekledim yine benim duygularımı anlamadilar
Hayatta her zaman istediğimiz şeyler olmuyor, hatta çoğu zaman olmuyor ama bence bu anlattıkların üstesinden gelinemiyecek şeyler değil, üniverste ye başlıyosun bu çok güzel bir şey, yeni şehir yeni insanlar ve yeni yaşantılar demek oluyor bunlar da çok güzel şeyler.
Sadece bu kadar değişikliğin hızlı bir şekilde olması seni ters etkilemiş bence. Aile durumuna bir şey diyemem ama onun haricinde önündeki 2 senen veya 4 senen düşündüğünden çok daha farklı geçicek, bu zamanların çok değerli sakın ha boşa geçirme.
Sadece biraz sakin ol, düşüncelerini azalt neler yapabilirsin onları düşün olur mu
Evwt her istediğimiz olmuyormuş
Uniye yeni başlatıyorum normalde bu sene son senem olcakti ama 2. sinifa yeniden gidicem acikcasi burada okumak beni psikolojik olarak çok ama çok zorluyor
Basliyorum*olcakti
Okuduğun yeri neden sevmiyorsun, bölümü mü sevmiyorsun yoksa insanları mı. Neden
Ben bakuden geldim boluya
burada biraz ırkçılık ve dislanma yaşadım ve bir olay vardı ben içime kapandım sonra depresyona girdim falan zordu yani şimdi de yine eskisi gibi olsun istemiyorum biraz da korkuyorum
Korkman çok normal ama sen baküden gelmesen bile bu başına gelebilirdi ki.
Yani türk olsun kürt olsun veya başkası olsun bu yine başına gelebilir.
Bunu normalleştirmiyorum ben keşke bu olmasaydı ama bunlar inan ki atlatılmayacak şeyler değil, ki Baküden buraya gelmen beni memnun etti açıkcası, ben azarbaycanı ve insanlarını severim, türkiyede nerdeyse herkes sever. Sen sadece kötü bir başlangıç yapmışsın ama bu böyle devam edicek değilll
Devam etmesin işte bunun değişmesini istiyorum 😅
Ne yapcam nasıl yapcam diye düşünüyorum surekli)
Buarada güzel sözler için teşekkürler 💜🩵
Tamamm ama değişmesi için korkunun üzerine gitmelisin, gelişim göstermelisin. Yoksa bunu 1 ayda atlatacağına 5 6 ayda belki zor atlatıcaksın hı.
Düşünüyorum neler yapabilirim acaba sosyalleşmek kendimi geliştirmek için çünkü kendime içime kapandım
Aklıma uji kulüpleri geliyor bide spor ya da biryerden arkadaş edinmek veya çalışmak falan Düşünüyorum Düşünüyorum başka birsey gelmiyor aklima
Ufakta olsa bir adım atmalısın, adımını attıktan sonra gerisini illaki getirirsin bence :)
İlk başta kendini mutlu edeceğin şeylere yönel daha sonra arkadaş gelir illakiii :)
İyi birisine benziyorsun zaten, emin ol arkadaşın olur hızlı bir şekilde, sadece geride bırak kötü günleri olur mu efenim.
Aslında evet bakudeyken yani yazın bir adım attım spora başladım baya güzel geçti arkadaşlar da edindim ama bitti yaz yani yine yapabilirim de sadece turklere biraz onyargim var benim
Geride bırakmak evet en çok yapmam gereken şey de bu 🙏🏻
Emin ol azerbaycanlıları biz çok severiz, kardeş ülke olarak görürüz bunu illaki duymuşsundur görmüşsündür, sana denk gelen kişi veya kişiler türkiye de de sevilmeyecek kişiler emin ol.
Hm teşekkür ederim ben kız olduğum için kızların çoğunluğunun sevmemesi normal sanırım hshhs
Erkekler de ama fazla şey cinsellik için yaklaşanlar ama birkaç kişi vardı onlar çok iyiydi ve daha sonradan boluda değil de diğer yerlerde gezdikce aslında iyi olduklarını gördüm sadece bolu sanırım böyle ya da artık bilemiyorum
Dediğin şey heryerde var emin ol sadece türkiye de değil, ha daha az ha daha fazla ona bir şey diyemem ama her yerde var öyleleri :) Sen ait hissettiğin yerlerde , ait hissettiğin insanlarla olduğun sürece sorun olmaz umarım.
Bakude mutluydum😆bide antalyada çok iyi hisediyorum kendimi
Buarada sen de çok tatlısın teşekkür ederim moral motive icinn
Artık türkiyedesin, üniversiten bitene kadar bence daha da çok seviceksin burayı :)
Rica ederim, hakkında hayırlısı olsun efenim, kendine iyi bak, iyi akşamlar olsun :)
Umarım severim ve onyargilardan kurtulup normal sosyallesebilirim insanlar çok hassas ve agresif turkiyede ve somurtuyor kimse gulumsemiyor bana da geçiyor bu
O da yaşam kalitesi ile alakalı bir şey, keşke olmasa ama var işte. Etraf ruh gibiyse belki senin o insanlara faydan olabilir, etrafındaki insanları varlığınla mutlu edebilirsin :)
Ayy ben ederim kabul etmiyorlar herseye kapalılar neyse ben başkalarıyla konuşurum artik
Bazıları aşırı şey yapıyor nasıl desem bilemiyorum yani aşırı mahcup hisediyorum fazla şey davranıyor hassas yani benim için herseye ok gibiler fazla ilgi gosteriyorlar kalbimde aci oluyor benim ben bundan rahatsız oluyorum bazıları da koyle gibi sanki hatta nebileyim uzaylı çirkin kirli birsey gibi davranıyorlar siyahım diye yüzüme yok sen çok siyahsin diyenler de oldu🤣
Dogulular gibi anladım iyy falan dediler anlamıyorum yani😂
Valla çok garip insanlar denk gelmiş sana, istersen kömür karası ol istersen kar beyazı.
Sen onlar için burada değilsin, kendi hayatın için buradasın o yüzden hiçbir değerleri olmamalı senin için.
Yazık valla böyle insanların hala yaşaması
Yaa evet öyle diyorum kendime hep askerdesin diyorum kızım öyle düşün diyorum az kaldı diyorum hep 🥺
Sen ama gerçekten çok tatlısın profilinden anlaşılıyor kalbin çok tatlı bence
Teşekkür ederim o senin güzel görüşün :)
🙏🏻🩵
Mutluluğun yolunu bulmuşsun işte. Kendine spor yapacağın ortamlar hazırla. Spordan sonra da 20 C° su ile duş al üff mis
Ben göz amelyati oldum ve 1 2 hafta yasak bana ağır kaldırmak, spor yapmak
10gun geçti şimdi sadece şu var ailem hep aynı ve ben onlardan ne kadar uzaklaşırsan o kadar mutlu hisediyorum kendimi:(
O zaman yürüyüş sporu yap. İlla ağırlık antrenmanına gerek yok. Aile meselesine gelince ekonomik özgürlüğünü kazanamadığın sürece kalmak zorundasın.
:(
😭ama çok mutsuzum
Yöntem söyledim işte. 😁
😔