Hayatta ben hic yasamamisim hissim var ömür boyu surecek mi?

25 yaşında ise yeni başlayan mühendisim. Başarılı bir okul hayatim vardı ve ergenlik zamanlarinda popüler olan hiçbir şeyi yapmadım diyebilirim. Hiç alkol, sigara kullanmadım. Makyaj yapmadım , hala da yapmıyorum, açık kıyafetler giymek, dekolte vermek bunlarında hiçbirini yapmadım. Aileye karşı iletişimde de hiçbir zaman sesim yükselmemiştir. Üniversite hayatımda dahil "eve gec girmek" gibi bir kavramim olmamıştır. Hayatımda biri olmadı hayatımda biri olacaksa bu yakin zamanda evleneceğim biri olmalı anlayışla büyüdüm. Şu an yaşıtlarıma bakınca ben hiç yasamamisim, ben hep bağlı kalmışım diyorum. Bu geçici bir his mi yoksa ömür boyu sürecek mi?

Hayatta ben hic yasamamisim hissim var ömür boyu surecek mi?
Cevapla