Geleceğe dair bir konuda endişeniz olduğunda kendinizi nasıl serbest bırakıyorsunuz?

Bir konuda çok fazla endişeliyim. Bu endişe yerinde de olabilir yersiz de olabilir. Rahat bırakmaya çalışıyorum ama olmuyor. Kendimi kasıyorum. Kastikca düzelmiyor, düzelmedigi gibi daha da kötüleşiyor.

Siz olsanız ne yapardınız?

Geleceğe dair bir konuda endişeniz olduğunda kendinizi nasıl serbest bırakıyorsunuz?
Cevapla