Toxic arkadaşliktan çıktıktan sonra neden insan eksik hissediyor kendini?

Bu durumdan çok sıkıldım arkadaşımla kusunce veya aramı açınca eksik yanlız hissediyorum bazen çok ağırlıklı bazen de hiç bunun sebebi ne ya içten içe manipüle mi ediyordu yoksa diye düşünüyorum
Toxic arkadaşliktan çıktıktan sonra neden insan eksik hissediyor kendini?
Cevapla