
Soruyu ciddiye de alabilirsiniz duygusala da bağlayabilirsiniz... Hadi bakalım iyi geceler.

Soruyu ciddiye de alabilirsiniz duygusala da bağlayabilirsiniz... Hadi bakalım iyi geceler.
hayır hiç yok zaten kendim bir yere ait hissetmiyorum hiç bir şekilde.. ama film izlerken bazen kayboluyorum ya da kitap okurken veya şarkı dinlerken.
Bazen gece çökünce ya da yüreğime hüzün çökünce kitapların içine, kendi dünyama kaçasım geliyor. Sonra ufak bişi oluyor yeniden heveslenip dalıyorum ona
Cevap
2Cevap
İstanbul da kaybolmuştum sonra bir abla beni evine misafir etmişti sağolsun
Kaybolmak olmak istiyorum kendimde dirilmek istiyorum. Ben ben olmak benimle yüceltmek istiyorum.
Düşüncelerime hayalime kaybolurum
Bolu Yedigöller.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?