Aydınlığı mı yoksa karanlığı mı daha çok seversiniz?

Evde odanızda yalnız başına oturuyorken, ışıkla mı daha huzurlu hissedersiniz, yoksa karanlıkla mı?

Karanlığı daha çok seviyorum sanırım. Kitap okurken sadece abajur açık olur. Karanlığın içinde huzur buluyorum gibi..

Aydınlığı mı yoksa karanlığı mı daha çok seversiniz?
Karanlıkta huzur buluyorum
Işığın içinde mutluyum
Sen söyle ben ne biliyim 🙂
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
Aydınlığı mı yoksa karanlığı mı daha çok seversiniz?
Cevapla