♾️ Şu an hayatınız hangi kısımlarını yaşıyorsunuz? Kendini geliştirmek, keyif sürmek, mutluluğu aramak, veya sadece yaşayacaklarını yaşamış beklentisi olmayan bir hayat mı

♾️ Şu an hayatınız hangi kısımlarını yaşıyorsunuz? Kendini geliştirmek, keyif sürmek, mutluluğu aramak, veya sadece yaşayacaklarını yaşamış beklentisi olmayan bir hayat mı

Hayat yolculuğumun neresinde olduğumu tahmin etmem oldukça zor zira sonumuzun tarihini hiçbirimiz bilemiyoruz. Ancak ortasında görüyorum yine de kendimi. Sonuçta yaş 30 olmak üzere yeni başlamış olmam imkansız sonuna da gelmemiş olma ihtimalim var. Yaşanmışlıklarımın da bana kattığı tecrübeleri görüyor ve kendimi hayatımın tam ortasında görüyorum
Yaşamam gerekenleri yaşamadım, keyifte surmüyorum, mutluluğuda aramıyorum, kendimi de geliştirdiğim söylenemez öyle ortada bir yerde duruyorum... ne yapacağım hayatımı hangi yöne çevirmeliyim bilmiyorum hayatımın nereye gittiğini hiç mi hiç bilmiyorum.
Kendini geliştirme kısmındayım hala daha evet bu yaşımda 😂
Gençsin abla tabi ki 😂🌷 ☺️
Rica ederim ✨🎈
Bunların hepsini bir arada yapabilirsin. Bir insan kendini hayatı boyunca geliştirebilir ve bundan oluşan beklentinin karşılığını alıp keyfini sürebilir.
Cevap
14Cevap
Keyif sürme kısmındayım...😄
Düzlükteyiz inşallah 😃
Yaşadığını yaşamış, beklentisi olmayan bı hayat. sadece çocuklar kötü arkadaşlıklar yapmadan , kötü alışkanlıklar kazanmadan, merhametli ve ülkesine faydası olacak şekilde yetişsinler ve akılları başında olsun diye cabalayip dua ediyorum. baska bişey yok.
Şu an böyle sanki hayat her an bana sürprizler sunacakta benim hayatım ona göre şekillenecek gibi hissettiğim kısımdayim :))) belki kendimi kandırıyorum ama olsun buna inanmak istiyorum ✌️😄
Bence de inan her zaman, inanalım yani iyi düşünmek gerekiyor :D :))
Bunların hepsini aynı anda aynı dönemde yapabiliriz.. bir sonumuz var elbette zamanıni bilemiyoruz. Birşeyler aramayı bırakmış olan. herseyin kıymetini bilen zamanı sevdimlerimi., sakinledigim durgunlastigim bir Zamandayim
Yani bilemiyorum ama başlangıç kısmında olabilirim. şuanda zihinsel olarak yorgun hissetsem de hayatımda iyi şeyler olacakmış gibi hissettiğim ve kendimi geliştirmek için çaba sarf ettiğim, bu çabalarımın karşılığını alacağımı düsündugüm zamanlardayım. İnsallahda öyle olur. olmazsada can sağlığı der geçeriz
Şu an hayatım gayet yolunda. Mutlu ve pozitifim ama kullandığım bi’ ilaç sebebiyle çoğunlukla depresyon ataklarım oluyo. Şuralara bi’ yerlere 🧿 koyayım da en kötü yolculuğum böyle olsun. 🤤
Herkese ve herşeye rağmen hayallerime hergün ve her daim inanıyorum. Mücadele edebilmek tüm ruhsuz galibiyetlerden daha üstündür. Yaşadıklarımın beni daha esnek ve güçlü yaptığı kısmındayım🍀😎
O yaşlarımda görmemem gereken yaşanmışlığı ve tecrübeyi geride bırakıp, kendimi geliştirirken eğlendiğim ve bazı şeyleri umursamadığım kısma girmiş bulunmaktayım.
Yaşam ile ölüm arasındaki ince çizgideyim aslında ve hep kötüye giden her şey ilk defa iyiye gitsin istiyorum... bakalım neler oluyor...
Dibe batıp sonra gün yüzüne çıkarsın ya tam olarak o duygunun içindeyim şu sıralar dipteyim bakalım ne zaman gün yüzüne çıkacam
Hayat yolculuğumun en kötü kismindayim, iyi değilim ve sonum iyi değil. Kalan yarışmacılara başarılar dilerim.
Kendini gelistirmek ve keyif sürmek
Herkese inat gulmek
Dış kulvardan hızlı bir şekilde atak yaptım
Hep mücadele keyif moduna ne zaman geçicez bilmiyorum.
Sonuna yollamaya isteyenlere inat ortasındayız.
Ya başındayım ya sonunda Bilemiyorum bi ortası yok.
Gelecek için bir şeyler yapmaya çalışma aşamasındayım..
Dibe batmadan suyun yüzüne çıkamazsın ya tam oradayım ben. Dipteyim suyun yüzüne çıkmama az kaldı
İyi günlerin gelmesi için çekildiğine inanılan kötü kısımlardayım.
Halâ planladığım şeyler var onların peşindeyim, daha gidecek çok yolumuz var.🤭
Başarı ve mutluluğu umutsuzca kovalayan bir modda yaşıyorum.
Bitti dediğimiz yerde baştan başlıyor. Daha başındayız dostum
Zannediyorum hala kendimi geliştirme sürecindeyim. Açıkcası baya kaotik bir dönem geçiyorum.
Bazı şeyler için çok geç bazı şeyler için çok erken olduğu evre
1 kendimi geliştirmek
2 mutluluğu aramak
kendimi geliştiriyorum
Sefiller ve mutsuzluk kısmı
Zorluk ve çabalama kısmı
Orta kısım
Bazen yaşadığımı unutuyorum jdjxjxj
Renkli
Yarıladık diye düşünüyorum
Bilmiyorum dışarıdan bakan bir göz gerek
Bo*tan bi kısmındayim
Yolculuk ne hocam
(Hahajsj)
Ortasi diyelim
Yokuş çıkıyorum ya :/
Çay molasındayım.
keyif sürmek..
Başlangıçlar
Arama kısmındayım.
Deneme. :)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?