Çarşamba günü için, bereketin temsili olan yeşil rengi tercih etmemiz, karşımızdakilere de enerji vererek, huzurlu kalmamızı sağlar mış mış...
Peki senin içinde bu geçerli mi?

Çarşamba günü için, bereketin temsili olan yeşil rengi tercih etmemiz, karşımızdakilere de enerji vererek, huzurlu kalmamızı sağlar mış mış...
Peki senin içinde bu geçerli mi?

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
Evet benim uğurlu günüm kendileri ahsh
Valla hafta ortası ya harika gadası
Kafa izni aldım ve evdeyim. Bencede gayet güzel bir gün ((:
Ben mavi siyah giydimdi 😑 bence hergün bir diğerinin aynısı 🥲
Evet öyleee
Ama cuma gunlerinki daha bambaska bir enerjilik ve insanin kalbini ferahlatan bir gün oliyor
ben kötü kalktım bugün ağladım falan salı sallanır derler ama benim için dünün enerjisi daha iyiydi
Ben turuncu giydim bugün olmaz mı😀
olmaz ne diyorsa o))😀
çarşamba çarşafa dolanır 😀
😀
Allah Allah 😅😅 tüh yeşil elbiseyi bugün giyseydim keşke şimdi kırkı sepetinde 😂
Aklıma şey geliyor " tutkulardan intihar günlerden Çarşamba ve ölmekten bir sayfa " 😂😂😂
Bende bir başka seviyorum gerçekten
Evet bugün bende çok enerjik hissediyorum.
Hayır değil..
öyle bi enerji mi var :D
Evet haftanın ortası falan
İnşallah
Değil. Pazar ya da Cuma gününden farksız.
Hayır değil