
Karşı cins de tip sizin için önemli midir? Doğal haline mi bakarsınız yoksa güzelliğine mi?
Doğal olmalı.
Güzellik ön planda.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Karşı cins de tip sizin için önemli midir? Doğal haline mi bakarsınız yoksa güzelliğine mi?
Doğallık ve bakımlı olmak her zaman önceliğim. Bir de makyaj yapmayı bakımlılık sanan bi tayfa var makyaj sadece süstür arkadaşlar. Bakım çok başka bir şey. Güzelliğin de geçici olduğunu düşünüyorum bunun yaşlılığı var neticede. Ama doğallık sonradan kazanılacak bir unsur değil bana göre.
Cevap
5Cevap
Benim için doğallık önemli
Doğallık ve iç güzellik. Az bişi dışı da güzel olsa fena olmaz 🤭
Kızlarda çok makyajdan hiç hoşlanmam. Doğal olmasını isterim. Ama hem doğal hem güzel derdim
Doğal güzellik :D
Doğal güzellik.. 😄
Doğal olmalı.
Teşekkür ederim
Doğal güzel
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?