Bazen insan herşeyden bıkıyorya siz o zaman ne yapıyorsunuz?

Hani bir anda içini bir his dolar yalnız kalmak kafa dinlemek insanlardan şehirden uzaklaşıp sakin bir yerde kafa dinlemek siz nasıl hayal ediyorsunuz bilmiyorum ama bende böyle oluyor öyle bir yer bulamıyorum bulsamda muhtemelen gidemeyeceğim peki sizin içinizde böyle bir his oluştukta ne yapıyorsunuz?

Bazen insan herşeyden bıkıyorya siz o zaman ne yapıyorsunuz?
Cevapla