"Keşke hırpalandıkça güzel kokular saçan bir fesleğen olsaydım."

#inci🌸
"Keşke hırpalandıkça güzel kokular saçan bir fesleğen olsaydım."

#inci🌸
Genelde bu cümlenin geçmişi birinin iyiliği için yapılan koruma amaçlı konuşmadır ama üslup denen muhteşem özelliğin yönetimini doğru yaptığımızda en azından kırılma boyutunu minimuma indirebiliriz. Empati kurarak, hassas yaklaşmak bu kadar zor bir şey olmamalı.
Niyeti tabi ki de kırmak ve egolarını tatmin etmek başka ne olabilir ki.. çünkü bir insan gerçekten karşısında ki kişiyi kırmamayı istiyorsa ona göre davranır ben mesela karşımda ki kişi kırılmasın diye extra çaba sarf ediyorum sözlerime dikkat ediyorum hatta bazen de alttan alıyorum ama bir insan rahat bir şekilde ağzına geleni diyorsa veya karşısında ki kişiyi kıracak şeyler yapıyorsa zaten bu bilinçli yapılmıştır sonra da kötü durmasın diye böyle demiştir niyetim seni kırmak değildi diye..
Kırılmak için başkasının niyeti beklenmez. Salt dürüstlük ya da anlayış, doğru bildiğimiz gerçekleri açıklayabildiğimi tavır, kırıcı olabilir. Ancak bazen böylede olmalıdır. Ki karşı taraf olayın önemini anlayabilsin. Algıladığı sadece kişiselse bu çok kötü. Bir özdeğerlendirme yöntemi yoksa, hayat uçup gider ve ağlarsın.
Ben kırıldıktan sonra karşımdaki kişinin niyeti umrumda olmuyor artık
Eskisi gibi olmam için tek gereken samimi bir özür ama insanlar genelde seni kırmak istemedim ama diyip kendilerini haklı çıkarmaya çalışıyorlar...
Cevap
36Cevap
Böyle diyenden korkacaksın, dil başka söyler kendi tam tersini yapar.
Bu yüzden az insan çok huzur
Senin az'ın kaç kişi?
5 filan 😅
Sanalda kaç kisi😅
Hee o değişkenlik gösterir
Sayı ver Sayı
şu an 3
Ok.
Bazen gerçekten yanlışlıkla kırarsın. O insan belli eder kendini zaten. Kasıtlı kıran bile isteyerek kırıyordur. Hikâye'ye, olayın gidişatına, davranışlarına ve söyledikleri ile bağırıyordur seni kırmak istiyorum diye. "Ya arkasında durursun ya da böyle kıvırırsın." denilebilecek bir insan.
Belki kırılacağını bilmiyor gerçekten, olduktan sonra da en azından bir mahçup olduğunu söylüyor, yoksa her davranışın altında art niyet mi vardir?
Ne söylediği değil, nasıl söylediği önemli
Yani nasıl da ne olduğu kadar önemli tabi
Allah bilir gerçek niyetlerini de bence bu öylesine söylenmiş bir söz sadece. Maksat laf olsun torba dolsun
Bazıları gerçekten niyetini belli ediyor, sesinin tonundan, mimikten
Bazılarının gerçekten niyeti kırmak olmuyor. Sadece biraz patavatsız davranıyorlar ve sonradan fark ediyorlar kırdıklarını
Samimiyete bağlı
Bir anlık sinir olabilir. Yoksa niye kırmak istesin insanlar? Egolular kırmak ister orası ayrı.
Gün geçtikçe herkesten beklentim azalıyor, sabrım da öyle. Ciddiye alıp önemsediğim insanlardan herhangi bir şeyin arkasında durmasını beklerken, daha nerede durması gerektiğini bilmedikleriyle yüzleşiyorum, inandığım zamana yazık.. 🍁
Geçelim bu cümleleri. Kırmak istemeyen insan ne olursa olsun kırmaz.
Laflarını ona göre seçer dimi
Aynen öyle :)
Niyetim seni kırmak değildi daha fazlasını yapacaktım ama kanuni olarak suç :)
😅😅
Niyetim seni kırmak değildi güzel söz o zaman konuştuklarına dikkat etsin
Bal gibi de kırmaktı niyeti
kalbini ruhunu gönlünü kırdıklarına sor sen iyi bilirsin 🤝
Niyetleri elbette kırmaktı.. bu cümle bana masum gelmiyor..
Bazen gerçekten fark etmeden de kırabilir bu cümleyi kullanabilir bazen bilerek kırar ama laf olsun torba dolsun diye bunu söyler. Kişinin niyeti, kim olduğu falan önemli bence niyetini anlamak için
Koca bir yalan. Niyeti seni kırmak değil ama kırıyorsa demek ki ne yaptığının farkında değil bu da klinik vaka oluyor
Niyeti kesinlikle kırmaktı içindeki fitne fücur kıskançlığı bastıramadı ve zarar vermek için iyi niyetliyim peleriniin altına saklandı
Bazıları bunu laf olsun diye söyler ama bazende bi konu hakkında konuşurken karsıdakinin yarasına basmış olabilirsn bu yüzden kullanılır
Niyetim kırmak değildi demek vicdan rahatlatmak için söylenen boş söz bazı insanlar sırf kırmak için gelirler dünyaya.
Zaman zaman hiç niyetim olmasa da kırdığım oluyor farkında olmadan.
Çok keskin olmamalı insan.
Bir çok sebep var aslında. Ya pişman oldu sonradan yaptığı hareketten veya söylediği sözden, ya da yanlış anlaşılmış olabilir.
Niyetim seni kırmak değildi diyorsa, kesin niyeti kırmaktır 😂
Kırmaktı veya değildi. Herkesin niyeti aynı değildir tabi.
Tam olarak niyeti o tabi boş çeneli bir avel değilse
Bakınız; AZ insan çok huzur deyimi tam bu noktada devreye giriyor işte
Bende kırmaktan yana değilim insanlarımız şu ekonomik sıkıntıda yeterince üzülüyor zaten
Empati yoksunluğu diyebilirim. Gün geliyor bende istemeden kırabiliyorum.
Bir an öfke olunca insan bazen istemediği halde kırıcı olabiliyor.
Böyle diyen birinin niyeti açık açık kırmaktır. Kendi ruhsal tatminini sağladıktan sonra durumu toparlamak için bu cümleyi kullanırlar.
burada önemli olan bir insani kirmak degildir
Kirdiktan sonra hatani fark edip o insanin kalbini almaktir
Kirmaya herkes kirar
Ama gonul almasini herkes yapamaz
Fazla yüregin işi degildir 😊
Aslında kırmak istiyor ama birini kırmayı kendine yakıştıramıyor.. Vicdani rahatsızlık da ona bu sözleri söyleme ihtiyacı hissettiriyor.
Beyan esasdır….
zor peki niyetim neydi de
hani sinek ısırınca tatlı tatlı kaşınır ya bunlarda böyle tatlı tatlı kırıyor
Egolarını tatmin edip karşısındakinin ne düşündüğünü önemsemeden kendi fikir duygu ve düşüncelerini dayatmaktır
Harbi niyeti neymiş? 😁
Niyeti kırmaktı, zira kırmak istemeyen kelimelerini güzel seçerdi.
Hep yanlış anlaşılmadan oluyor galiba ince davranıyordur karşındaki sende bunu anlamıyorsundur
İlgi deposunu doldurup sonra hadi ordan olup gitmek :D
Kendilerini tatmin etmekti.
Kırmak parçalamak 12 parçaya bölmek.
Hərkəs hər şeyi bilərək yaptı.
Azına sişmak olabilir 🤪
Vicdan rahatlatmak bence
Direkt olarak seni paramparça etmekti...
Bı yanak alıp çıkmak oluyor
kırmak
bilerek isteyerek
Yaptığı eyleme göre değişir niyeti
Birkaç öpücük ve faydalanma.
Niyeti öldürmekti kırdığı için pişman
Amaci seni kırmakkkk
Kıranların kırıldığı günlerde gelecek.
Elbetteee..
Parçalamak
Boş yapmak 😄
Niyeti kırmak tabiki
Alay etmektir.
Sana söyleyene bağlı
patavatsizlik dusuncesizlik
Kırmak değil daha beter etmek
Üzmeden ayrılık diye bir şey yok
Ekmek bence
Ekmek?
Tövbe ya🙄
Samimiyetsiz
Kendileri bilir
Üzmek
seni kirmak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?