Kime iyi insan dediysem sonra altinda gercek yuz görüyorum insanlari tanidikça yalniz kalmak en iyisi?

Kime iyi insan dediysem sonra altinda gercek yuz görüyorum insanlari tanidikça yalniz kalmak en iyisi?

Sayısız insan tanıdım... şunun farkına vardım kime iyi insan dediysem sonra çok şaşırttı... eskiden insanlar hakkında güzel düşüncem vardı şu an o güzel düşüncelerimi yıktıları için hepsine ayrı ayrı teşekkür ediyorum

Güncellemeler
+1 yıl
Garip dünya insan içinde insan arar olduk
Kime iyi insan dediysem sonra altinda gercek yuz görüyorum insanlari tanidikça yalniz kalmak en iyisi?
Cevapla