Saldırgan davranırım, etrafı dağıtırım ve intikam alırım
Öfke kontrolümü sağlayabilirim, sakin davranırım
Ortamdan ayrılırım, sakinleşmeyi beklerim
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Öfke kontrolümü sağlayabilirim sakin davranırım..
Ortamdan ayrılırım sakinleşmeyi beklerim..
ya da sigara ve kahve içerim bu ikisi iyi geliyor..
Ortamdan ayrılıp sakinleşinceye kadar sinir olduğum kişiler ile konuşmazdım aynı ortamda kalmazdım çünkü ya kırarım ya da kendime zarar veririm
Cevap
15Cevap
ağzıma geleni söylerim siniriminden tutamıyorum kendimi
ben de aynı ya
onlarda kızdırmasınlar boş ver
Beni sinirlendiren şeye bağlı ama çok sinirlendiysem tutamam kendimi bağırmaya başlarım. Sinirlendiğim zaman "Beni rahat bırakın. Benimle konuşmayın." diyorum ve hâlâ üstüme geliniyor mesela, daha çok sinirleniyorum.
Anlık ruh halime bağlı. Örnek eşim bı düğünde beni kenarda birakip arkadaşlarinin yanında kızları suzse veya bı kızla halaya girse falan yakın davransa Cok sinirlenirim ama ya susarım sessizce aşağı inip dışarıdan beklerim orada rezillik yapmamak için. ya da giderim onunkiler yaptığının üç katını yapar çıldırtirim olay çıkar orada. Yadaaaaaa rszilde olsam orada cinnet geçirirdjm.
Tepkimi tabiki koyarım
herkes yerini bilmeli
Ama bunu daha sakin sekilde yapardım hem sert hem saygısızlık etmeden genelde öyleyim fakat sınırları aşan insanlar olduğunda bu durum değişir
Saldırgan davranırım ama kendimi hemen kontrol edebildiğim için bunu yansıtmam ama o zaman oradan ayrılırım
Öfke kontrolümü sağlayabilirim, sakin davranırım ama fırsatını bulduğum an sinirimi çıkarırım
Yerine, kişisine, konuşma ortamına bağlı olarak değişir
Ortamdan uzaklasirim sakinlesmeye çalışırım
Öfkelendiğimde kendimi baya kayıp ediyorum içimden başka biri çıkıyor sanki
Öfekmi kontrol edebiliyorum ama ortamdan uzaklaşmak çok daha mantıklı bir seçenek
Kolay kolay sinirlenmem ben ama sinirlenirsem kaçan kaçsın
Saldırgan davranırım, etrafı dağıtırım ve intikam alırım bu yüzden de çok insanı kaybettim
Öfke kontrolümü sağlayabilirim, sakin davranırım.
Eskiden çok sabredemezdim. Şimdi kendimi kontrol edebiliyorum...
Ben öfke kontrolümü sağlayabiliyorum ancak durumun ne olduğu da önemli bir etken.
Çok aşırı sinirlendiysem ortamdan ayrılmayı tercih ediyorum yoksa dilimin ayarı olmuyor
Sakin davranırım ama bunu yapamıyorsam ortamdan uzaklaşırım
Aşırı sinirlendiğimde direk saldırma moduna geçiyom cam bardak ne bulursa fırlatıyom küfür ediyor konuşmasında izin vermiyorum direk bu
Valla direkt tepki veriorm çünkü öfkemi bastıramıyorum. Karşımdaki kim olursa olsun fark etmez fırçayı yer..
Öfkenlenmeyi sevmiyorum anlaşmak en güzeli 😊
Çok sabırlıyımdır son raddete gelirsem yıkarım ortalığı
Saldırgan davranırım
Nefesimi tutar oturur sakinleşmeye çalışırım
Genelde sakın davranırım.
Cevabını veririm. Postalarım
Ortamdan ayrılırım, sakinleşmeyi beklerim
Olgun olmak lazim.
Öfke kontrolümü sağlayabilirim
Sakın olmak her zaman kazandırır
Agzinin payini verip Ortamdan ayrilim
a bana yakın gibi🤷♂️
Saldırganımdır biraz
Saldırgan
Zor belli ederim
Ortamdan uzaklaşın
Dalarim
İçime kapanırım
Ortamdan uzaklaşmak en iyisi
Öfke kontrolü yok bende
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?