Kadına şiddet uygulayan erkekler, kendine 'adam' diyebiliyor mu?

Sırf yaradılış gereği fiziki açıdan kadınlardan daha güçlü yaratılmış olan erkekler, kendilerinden güçsüz bir kadına şiddet uygulama hakkını kendinde nasıl bulabiliyor? Ya da kendilerine karşı koyacak fiziki gücü olmayan bir bayana şiddet uygularken kendilerini insan olarak görebiliyorlar mı? Asıl güçsüzlük, kendisine karşı koyamayacağını bildiği bir kişiye şiddet uygulamak değil midir?
Kadına şiddet uygulayan erkekler, kendine 'adam' diyebiliyor mu?
Cevapla