İntikam' dendiğinde içinizi nasıl bir duygu kaplıyor?
🤷♀️Canınızı yakan birinden intikam aldığınızda ya da almayı düşündüğünüzde kendinizi iyi mi hissediyorsunuz, kötü mü? Yoksa bilimin de dediği gibi karışık mı...

İntikam' dendiğinde içinizi nasıl bir duygu kaplıyor?
🤷♀️Canınızı yakan birinden intikam aldığınızda ya da almayı düşündüğünüzde kendinizi iyi mi hissediyorsunuz, kötü mü? Yoksa bilimin de dediği gibi karışık mı...

İntikam değil de ilahi adaletin kendimi hiç yormadan vukuu bulması durumuna şahit olma hissi çok güzel geliyor bana... Bu da o hisse benzer midir tartışılır ama 😂
Ama işte biz görür müyüz orası muamma😂
😂😂 goster Allahım görmek istediklerimizi
Yok senin yaptığın trilyonlarca kat daha iyi.. unutma Allah'ın intikamı biz sefil insanların intikamından çok daha güzel ve yatıştırıcı
İntikam bana göre bir şey değil kesinlikle. İntikam alma düşüncesi, genellikle negatif duyguları tetikleyen bir düşünce ve eylem biçimidir. Bu düşünce, öfke, kin, hırs, üzüntü ve stres gibi olumsuz duyguları yoğunlaştırabilir. İntikam almak, genellikle kişinin duygusal iyilik haline zarar verebilir ve uzun vadede mutluluğu engelleyebilir. Pozitif ve sağlıklı bir yaşam sürdürmek için genellikle affetme, uzlaşma veya sorunları konuşarak çözme gibi alternatif yaklaşımlar daha faydalı olabilir. İntikam düşüncesi, genellikle kişinin iç huzurunu bozan ve olumsuz etkiler yaratan bir düşünce ve duygu durumunu yansıtır.
İntikam insanın diline tatlı bir şeker bırakır, yuttuğunda ise acıya dönüşür. Her şey başta çok tatlı gelir ama işi bitirince sana bir şey vermediğini öğrenmen de acının tatlı tebessümüdür. Ben bunu öğrendiğim için kimseden intikam almıyorum, çünkü bütün o tatlı şeker kandırmacadan ibaret, intikamdan alabileceğin tek şey “Keşke yapmasaydım.” olur sadece
Adını dâhi duyunca kararıyor içim çünkü o duygu bile kalbimde yer kaplar karartır yüreğimi yorar.. ben o işi Allah'a bırakırım:) en güzel vekil o ☺️
Cevap
5Cevap
Pozitif duygular yaratıyor.. çünkü hak eden hak ettiğini bulmalı. maalesef ki iyi ve saf kalpli olunca insanın kendisi acı çekiyor sadece.
İntikam almak isteyen alsın ama ben 5 dk daha uyuyabilir miyim lütfen 😂😂 o intikam alınacak vakitle ne güzel uyunur be ne intikamı
Seytani duyguların hiçbiri pozitif duygu uyandırmaz.
Anlık haz verse de sonrasında büyük pişmanlık bırakır.
Düşünmüyorum bile intikam beni hasta ediyor. Biri bana zarar verdiğinde zedelenirim ama aklımda tutamam. Hem hep hatırlayacağım hem de yeni bir plan yapıcam.. baya zor benim için
İntikam embesillerin isidir. Cocuktur hala buyuyememistir.
Düşüncesi bile içimi karartıyor
Değişiyor intikama göre
İntikam boş adam işi
Aynen.
bazen oluyo ama boşvermek daha iyi
acelem olmaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?