Hadi bakalım gerceklik örnek vererek anlatayım masada bir kulplu bardak olduğunu düşünelim ve karşılıklı oturan iki birey bu bardağin masanın sağında durduğunu diğeri solunda durduğunu iddia etmesi gibidir halbuki gerçek olan yukardan objektif kuşbakışı bir bakıştır , her bireyin kendi gerçekliği vardır ama bunun haricinde objektif olan bir gerçeklikte vardır herkes için aynı değildir diye düşünüyorum 🤪
Gerçeklik nedir ve herkes için aynı mıdır, yoksa her bireyin kendi gerçekliği mi vardır?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Gerçeklik herkes için aynı değildir.
Gerçeklik ve doğru her insanın bakış açısına ve yorumlayışına göre değişir. Esas doğruyu yalnızca tarafsız olduğumuzda görebiliriz
Sizce tarafsız olmak mümkün müdür?
İmkansız değil lakin zor
Hmm çok zor 🙃
'Kirli bir pencereden bakıp dünyanı kirli zannediyorsunız' bu söz bir yazara aitdi ismini unuttum.
Her bir bireyin kendi kültürü, inancı, bakış açısı vardır.
Güzel bir söz duymuştum 😉