
Fazla mı duygusalım, yoksa normal mi bilemedim 🙈
Yalnız izlemek tercihim o yüzden 😬

Fazla mı duygusalım, yoksa normal mi bilemedim 🙈
Yalnız izlemek tercihim o yüzden 😬
Ağlamak güçsüzlük olarak gösterildiği için böyle bir soruyu soruyorsun ama araştırmalar ağlamak güçlülük göstergesi diyor. Duygusal olmak kötü bir olgu asla olamaz ama abartılı duygusallık insanı yora bilir bazı film sahneleri ruhunda bir yere dokunur ve duygulanıp ağlayabilirsin bunu çok dert etme :)
Hayır değildir neden utanılacak bir şey olsun ki. ben de duygusal olduğum için hatta bazen sırf ağlamak için film açtığım olur.. ağlamak da zaten güzeldir. Birçok insan, duygusal bir sahnede veya hüzünlü bir hikayede göz yaşlarına hakim olamaz. Bu, insanların filmlerde ve dizilerde sunulan karakterlerin yaşadığı deneyimlerle empati kurduğunu ve bu deneyimleri içselleştirdiğini gösterir. Ayrıca, insanları bir hikayenin veya karakterin içine çeken ve onları düşündüren bir işarettir. Film izlerken ağlamak, insanların duygusal olarak bağlı oldukları ve hikayelerin veya karakterlerin onları etkilediği bir deneyimdir. Başkaları tarafından eleştirilmemelisiniz çünkü bu tamamen doğal bir insan tepkisidir. Ayrıca, bazen bu tür duygusal deneyimler insanlara hayatlarını ve ilişkilerini daha derinlemesine düşünme fırsatı sunabilir.
Bir insanın duygularını gösterebiliyor olması, utanılacak bir şey değildir. Ben de duygusal bir film izlerken veya hüzünlü bir sahne geldiğinde ağlarım. Interstellar filminde adam karadeliğe yakın olan gezegene gidip de gemiye geri döndüğünde kızıyla görüntülü konuştuğu esnada onlar ağlarken ben de ağlamıştım. O sahnede gözü dolmayan bence taş kalplidir. İnsan, insan oluşundan utanmamalı.
Filmine bağlı. Oğlanla kız buluşamadı diye ağlamak utanç verici
Cevap
44Cevap
Hayır değil, insanız ya sonuçta hepimiz..
Benim de zaman zaman duygusallığım tutuyor özellikle pms dönemlerimde. Ve o an neye ağladığıma ben bile şaşırıyorum. Ağlarken oha buna da ağlamazsın artık diyip gülmeye başlamışlığım da var. En basit konuları çok güzel dramatize edip kafamda kurduğum senaryolarla kendimi bile ağlatabilime yetisine sahibim sjssjsk.
Utanılacak bir şey değil. Garipsenecek bir şey. """"Afrika'daki açlığa, Ortadoğu'daki bitmek bilmeyen savaşlara ağlamayan bir göz, film izlerken neden ağlar ki?""" şeklinde bir sorgulama yapmamıza sebep olan bir eylem doğrusu.
Evimin duvarını süsler beni hayat felsefemi anlatır ağlamak insanı bir durumdur mesela Türk sinemasının en güzel yaptıklarından Canım Kardeşim filmini izleyip ağlamayan varmidir
yoo ben hep ağlarım yanımda kim olursa olsun 😀 siz bir de beni titanic izlerken görün nasıl ağlıyorum her defasında salya sümük görseniz yanaklarımı sıkarsınız ağlama geçti diye öyle bi ağlama 😀😬😂
Hayır ama hiç unutmam bir keresinde hıçkıra hıçkıra ağlamjştım. Benimle izleyen herkes kalakalmıştı. Normal ağlamak neyse de abartılı ağlamak insanu ister istemez utandırıyor.😃
Toy Story 3'ü izlerken böhür böhür ağlamış insanım. Tamam o zaman daha 15 yaşında falandım ama izlesem kesin yine ağlarım. O yüzden ayıpsa ayıp valla, nabayım.
normal bir durum. yönetmen duyguyu izleyiciye aktarabildiğinde hislenmek doğal bir olgu. zaten bunu başarabilen filmler film oluyor diğerleri traş...
Değil fakat abartılı buluyorum herkesin içindede bi film karakteri öldü diye hüngür hüngür ağlamazsın bana saçma geliyor. Fakat duygulanırsın onu anlarım.
genelde ağlamam ben. Aylayı izlediğimde çok ağlamıştım Aylanın ölmüş annesinin başından ayrılmadığı sahnede
aslında utanılacak bir şey değil ama biriyle izliyorsam utanırım bende. tek başıma dizi/film izlemek o yüzden daha çok hoşuma gidiyor
Ağlayabilirsin sıkıntı yok ama burnunda balon oluşmasın yeterki , o kötü oluyo onun dışında salya sümük ağla istersen😄
O utanılacak şeyse benim çok utanmam gerekirdi insan içine çıkamazdım😂😂🤦🏻 gururla ağlıyorum merhametim ge duygularım var demek bu
Aslında utanılacak bir şey değil ama toplum içinde bazı baskılar ve erkekler ağlamaz kafası olduğu için çoğu zaman belli edemiyoruz
hayır değil tabi ki , tutamadıgım zamanlar oluyor bazı filmlerde.
Babamda bende sulu gözüz ve ağlarız
Eşim bunu garipser
Elbette hayır. beyaz perdenin amacı tam bu zaten :) Kitap okurkende ağlanabiliyor ayrıca :)
Genellikle katile ağlıyorum güzelce parcalara ayrirken sinirlerini almıyor diye 😂
Yanımda biri varken ağlayamıyorum kasarım kendimi, ayıp bişey değil ama çekinirim 😄😄
Hayvanlarla ilgili hüzünlü bir şey yoksa ağlayamıyorum istesemde
Herkesin duyguları hissetme kaynağı farklıdır normal yani
7. koğuştaki mucize yi 3 kez izledim her seferinde ağladım anlamadım 😄
Hayır ne alaka nasıl gülebiliyorsan film izlerken, ağlayabilirsin de
Bende salya sümük ağlıyorum etrafındakiler beni ilgilendirmiyor acikcasi
Ben film izlerken de ağlayabiliyorum haber izlerken de çünkü duygusal ve duyarlı bir insanım
Bende ağlarım
Film izlerken, kitap okurken bazı şeyler masum tarafımıza dokunuyor demek ki
Ağlamanın utanılacak bi şey olduğunu düşünmesem de gözyaşlarımı yine de herkesin görmesini istemem…
Ağlak ya da sulu gözlü olmaz çok gıcık bir durum sen en iyisi yalnız izlemeye devam et 🙂
Yok değil duygulanınca ağlayabilir insan normal
İncir Reçeli'ni izlerken kendim sıkmaktan çok kötü olmuştum en son dayanamadım.
Hayır ama bu döneme göre fazla masumca
Köşe bucak ağlıyorum kimse görmesin diye dalga geçiyorlar sonra
Birlikte izlediğim insan sümüklerini omuzuma silmedigi sürece sorun yok
Hayır gayet insanı bir tepki
küçük Emrah'ın filmlerinde benimde gözlerim dolardı ama amerikan doları değil 😅
Hayır değil. Mesela ne zaman Titanik izlesem sonunda ağlarım.
benim küçük prensesime bakar mısınız siz , duygusallık utanılacak bir şey değil insana has bi duygu
canım ağlamak bence hiç utanılacak bir şey değil tabi karşındaki kişiye bağlı olarak ama yalnız başına ağlıyorsan utanmana hiç gerek yok
Bu kadar önemse başkasının mutluluğuna bile ağlayanlar var sen filme ağlamışsın çok değil
hayır tabiki bende çok fazla duygulanıp ağlarım film dizi izlerken neden utanılıcak bir şey olsunn
Hala daha üzüldüğümde aynı filimlere sarılırım
Ben de öyle yapıyorum maalesef yani yalnız izliyorum dalga geçiyorlar😏
Yok insanın duygularını ifade etmesi veya dışa vurması utanılacak bir durum değil
Değil ama insan refleks olarak kimse görmesin tribine giriyor 😅
Değil ama karsi taraf sana böyle hissettiriyorsa onla bişey izleme
Hayır tabiki de. aglarimda gulerimde ciglikta atarım 😂😂
Hayır neden ki¿ bu bizim empati kurduğumuzun anlamına gelir ve bu çok güzel bir şey
Kesinlikle degil
Öyle hissettiriyorlar
olabilir böyle şeyler
Duygulari yaşamak güzeldir.
Utanılacak bir şey değildir..
Ben utanıyorum ya 😂😂
yo neden utanacan aglamayan duygusuzlar utansin
Değildir yaa bence olabilir
Evet abartmadan olmali
Yok hayır bende ağlarım utanılacak bir şey degil
Utanılacak Bir şey değil
Duygusal biriyseniz yapacak bişey yok
fazla duygusalsın bence
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?