Ağlamak için film izlemek normal mi?

Film izlerken ağlamayı seviyorum. Nasıl gülmek için komedi izleniyorsa bende ağlamak için dram
izliyorum. Ama arkadaşım ağlamak için film izliyorsan orada sıkıntı olduğunu söyledi. Karşılaştığım sorunlara ağlamayınca bir vakitten sonra içimi dökmek istiyorum bir şekilde. Onuda filmler sayesinde yapıyorum. Normal mi sizce bu yaptığım?
Ağlamak için film izlemek normal mi?
Cevapla