Arkadaşlarım ben farkında olmadan benimle küsüp barisiyorlar?

Ben çok üzülüyorum. Hiçbir şey yapmıyorum. Uzaktayiz zaten. Kimsenin arkasından konuşan bir kızda değilim. Arar destek olurum. Onlardan başka arkadaşım yok. Niye böyle oluyor çok üzülüyorum?

Arkadaşlarım ben farkında olmadan benimle küsüp barisiyorlar?
Cevapla