Dün 7 kişiye aşık oldum, bugün de 4 kişiye sanırım Türk kızları güzelleşmiş gibi.

Dün 7 kişiye aşık oldum, bugün de 4 kişiye sanırım Türk kızları güzelleşmiş gibi.

Keşke şu sıralar senin gibi olsam, günde bikaç kişi olasada olur eski sevgilimden başkasını yakışıklı bulsam yeter. Ama olmuyo maalesef
Ve evet kızlar giderek güzelleşiyo. Çevrde bu kadar güzel kız varken diğerleride kötü hissetmemek için bakım yapmaya başlıyo , birazda sosyal medyanın etkisi
Bulursun abla aramaya devam et.
Yok denedim olmuyo 🥲 ondan başka yakışıklı yok
Ama ondan salağıda yok
Waooww.
Bazen diyorum benim gibi sevenini bidaha zor bulur diyorum ama o hıyarın umrunda deyil galiba, keyfine bakıyo.
Olur öyle.
Olmasın canım benim günlerdir ağlamaktan gözüm çıkcak. O geziyo , oda üzülsün , pişman olsun
Cevap
2Cevap
hiç aşık olmadım aşka da inanmam
Aşk bu kadar basit değil bir anda olamassın hoşlantı ya da ilgi duyarsın sadece
Yoo öyle.
Hiç kimseye aşık olmuyorum. Ask o kadar kolay değil.
Sıfır, sevgilimiz haleden kimse yok
İlginç.
Olamıyorum ağlıcamm yetooo
Sizin orada erkek yok herhalde hocam. 🤔
Erkek olunca da olamıyorum jskdksks
Valla bi 4 kesin var da değişiyo
Sıfır. Çünkü sapık değilim.
Sadece oguza asigim
Olmuyorum kurbik
Ben sana zamanında demedim mi gel bizim burada hazreti isaya benzeyen bir çoban var diye bak şimdi evde kaldın.😤
Seni o çobana montelerim yalnız yapışık ikiz gibi gezersin😒 napıcam kocayı evde kalayım daha ne 😒
Hahahah ne dedik ya alla alla 🤭 Neyse 30 yaş kuralını unutmayalım, teklifim hala geçerli 😁
Ne bu çoban sevdan 😒 kelleşmezsen düşünürüz 😂😂🫣
Ohooo çok şey istiyorsun Hayriye abla.😤 Ben direkt kayıtsız şartsız kabul ediyorum senin dediğin şeylere bak yazıklar olsun.🤧
Hahaaa😂 çok şeyi saç teli bazında bakarsan çok oluyor evet 😂🤭 yahu ben son durak mıyım 😂😤
Sıfır.
Her gün aynı kişiye aşko
Sapık.
sıfır sıfır
@egecitak sadece ona
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?