Bıkmadınız mı bu "Kalbim güzel ama ona kimse bakmıyor" ayaklarından?

Bıkmadınız mı bu saftirik iyi çocuk zırvalarından be oğlanlar. Ama yok beyaz duvaklı prensesiniz sizin gibi eşsiz bir parçayı keşfedip önünüzde diz çökmeli değil mi sonuçta kalbiniz temiz, sevdiniz mi adam gibi seviyorsunuz.

Aslına bakarsanız sorununuz bu en fazla "adam gibi" oluyorsunuz, adam olamıyorsunuz.

Güncellemeler
+1 yıl
Soru görünümlü serzenişim yakarışım 😅 yeteri kadar ilgi görmedi ama sizleri burada görmek güzel, aynı frekansı yakaladığımız insanları görmek güzel.
Bıkmadınız mı bu "Kalbim güzel ama ona kimse bakmıyor" ayaklarından?
Cevapla