Size de her şey yalanmış, herkes herkese aynı şeyleri söylüyormuş gibi geliyor mu?
Gerçeklik algımı yitirdim 😐
Size de her şey yalanmış, herkes herkese aynı şeyleri söylüyormuş gibi geliyor mu?
Gerçeklik algımı yitirdim 😐
Evet geliyor tabi ki de yani çok çok nadir gerçekten iyi ve güvenilir insanlar çıkıyor ama bunun dışında ki insanlar bana nedense hepsi aynı gibi geliyor.. güvenilmiyor ya da arkadaş olunmuyor çıkarları için konuşuyorlar sanki.. bu zaman da da zaten bencilleşti herkes.. kötülük düşünürler sadece
😀😀😉 Zaten öyle.. herkes hersey yalan.. herkes canım cicim 2 gün sonra arkasından demediğin kalmıyor.. sinirlenince her şeyi kusuyorsun.. sevdiğini söyleyen insanlar yeri geliyor öyle laflar ediyorlar ki birbirlerine keşke ömür boyu SEVDIGINI SOYLEMESEYDI DE bugün bunları yaşanmasaydı der
Bazen içi boş bir saksı gibi hissediyorum kendimi. Sanki bildiğim, öğrendiğim he rşey yalanmış gibi geliyor. İnsanlar aslında birer hayaletmiş de ben onlara birer kabuk düşünmüşüm gibi geliyor. Sanki ölmüşüm de gömülmemişim gibi.. Her duyduğum şey bir oyun, her gelen bir gölge..
Rica ederim 😊 Dilerim sahtelikten uzak bir hayat yaşarsınız.
Cevap
5Cevap
Herkes.. Herkesle ilgili değilim benim olan bana hep farklı şeyler söylüyor.. Hep bir başka hissettiriyor..
Benim olan.. ❤️
her şey değil. ama son 3 ayda karşılaştığım birçok insanin hem sözleri hem de hayatı yalan. 🙂
Bana ne geliyor biliyor musun şu dünyada sadece işe gitmek için yaşıyorum gibi geliyor
Yalannnnn
Evett
Herkes yalan söyler.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?