
Karikatür tam benim ruh hali😅😅
Ben en son 2 ay önceydi galiba... birisine yaşadığım yerden asla gidemeyeceĝimi söylemiştim. Asla dedim galiba😐 şimdi mecburi gidecek gibiyim. Üzgün ve depresifim.

Karikatür tam benim ruh hali😅😅
Ben en son 2 ay önceydi galiba... birisine yaşadığım yerden asla gidemeyeceĝimi söylemiştim. Asla dedim galiba😐 şimdi mecburi gidecek gibiyim. Üzgün ve depresifim.
Sigara içmem demiştim.. ama şu an maalesef ki sigara içiyorum.. aslında başka olay olmadı hatırladığım akdarı ile.. çünkü ben bir şey diyorsam arkasında olurum ama bazen de şartlar öyle gerektiriyor.. yani pişman değilim sigara içtiğim için.
Cevap
9Cevap
Yaşayacağımı bildiğim için büyük konuşmuyorum...
Bakın bende kendime sürekli bunu hatırlatiyorum ama nedense bir bakmışım büyük konuşmuşum.😅
Tutamıyorum dilimi😄
Hangi konuda büyük konuşuyorsunuz en çok :)
Mesela kariyer planlarıyla ilgili çok konuşurum. Veya kadın erkek ilişkileriyle ilgili. Bazen arkadaşım sevgilisiyle ilgili sorunlarinı paylaşır. Ona öneri vereyim derken kendimi de yakıyorum😄
Bu tehlikeli bence sen öneri verme kendini yakmamak için yani yanlış anlama :)
Estağfurullah anlamam🙂 kendimi tutmaya çalışıyorum işte. Yorum için çok tesekkürlerr🌺
Rica ederim :)
Ben de asla ogretmen olmam demistim. Oldu maalesef.
İstemeyerek mi yapıyorsunuz? Cok zor olur.
Evlenmicem dedim hala evlenmedim 😂 ama ne olur bilemem
Demek ki içten olmamiş.😅 bir daha dene.
😂😂😂 herkeste evlen diyor bilmiyorum nabıcam
Daha 21 yaşındasın boş ver.
Öyle boşveriyorum da çevrem vermiyor bıktım valla
😒o çevre seni batırır. Fazla dinleme.
Sen evli misin. Sanki evlisin de pişman gibi konuşuyorsun
Dinlesem evliydim şu an 😂 tek tabanca devam hayata
Yoo değilim ama 21 yaş bir erkek için çok erken.
Demi demi ama gel gör insanlara anlat 🤦♂️🤦♂️
Biraz da ruh haliyle ilintili insan bazen pes ettiğinde, yılgınlığın etkisinde olduğu kanaatine gelir.
Kardelen instagram'ın varsa yazar mısın?
Ben de hic bir erkek için ağlamam diyordum. Yaşandı. 2 yildir unutmaya calisiyorum.
En korktuğum olay. Buyük konuşmuyorum bu yüzden.
Hiç bir erkek için gururumdan vazgeçmem derdim ama 1 yılıdır tek yaptığım bu
Kız deĝmezzz yapma be
Yoruldum zaten😂
Şu marka rabayı lamam dedim 6 ay sonra aldım şaşkınım.
@kardelen236 yoksa atandin mi?
Hayır henüz sınava bile girmedim. İnşAllah seneye olur. 😃😅
Ben sana vaktiyle demiştim mecbur gidersin diye
Sus konuşma😅 ayrıca daha belli değil sonuca göre sana geri dönücem
Peki sustum😂
Aysonuna doğru belli olur😉
Evet eylül sonuna doğru ben ölmezsem belli olacak gibi
Ölme sende kızım memlekete senin gibi cevherler lazım
😅 teşekkürlerrr sabah sabah cevher de oldum.
Rica ederim efendim 😊
Trafikte tartışma olayına şahit oldum çok canım sıkıldı
Söylemiyim ayıp olur
Bu kızlarla olacak bir şeyler diyordum dün oldu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?