Güncellemeler
+1 yıl
arkadaşlar oldu tamam da demişim ki neydi bu hani 2 soru var ya :D
Eskiden Yanımda bazen arkadaşlarım seviyesiz hareket yapınca utanıyordum. Artık öyle arkadaşlarım yok.
Cevap
5Cevap
Evet oldu
Bir arkadaşım vardı ona birini yapacaktık dörtlü olacaktık neyse oturup konuşuyoruz her şey çok güzel kız kalkmış telefondan erkek kuzenini arayıp bana birini yap diyo çok utanmıştım sonuçta cevren neyse sende öyle görünüyorsun o gün baya bok etti en son sevgilim dayanamayıp çok egolusun dedi ona neyse şimdi ikisi ile de görüşmüyorum
Otobuste laf atan teyzeler yerine
Oldu yaaa
Oldu
Hatırlamıyorum
Hayır
Çok oldu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?