Kafelerde dışarıda ve sosyal alanlarda yalnız insanlara sap vs. denildiği ülkemizde yalnız kişiler asosyalliğe mahkum mu ediliyor?

Yalnız insanlar tek başlarına sinemada film izleyemez mi? Oturup bir kafede çay içemez mi?
Kafelerde dışarıda ve sosyal alanlarda yalnız insanlara sap vs. denildiği ülkemizde yalnız kişiler asosyalliğe mahkum mu ediliyor?
Cevapla