kafalari rahat ve hiç Bir şeyi umursamıyor diye mi uyuyorlar?
Evet ✔️
Hayır ❌
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
İki sebebi var.
Biri umursamamazlık diğeri ise aşırı yorgun olması.
Katılıyorum dediğinize peki sen nasılsın direk uyurmusun?
Ahaha aynıyız bu konuda düşünceler uyutmuyor genelde bni
Cevap
8Cevap
hayır maalesef uyuyamıyorum hiç çok uzun sürüyor çünkü
Ya gamsızdır ya da ağzında gümüş kaşıkla doğanlardandır. Hayattan bir tek fiske bile yememştir
Alakası yok bende öyleyim canmı yakan seyler varsa daha cok uyurum aksine düşünmekten beynim cok yoruluyor çünkü
Öylelerine çok sinir oluyorum. Ben yarım saat yatakla mücadele ediyorum
Gene iyisin 😂en az iki üç saat ben
Ama şöyle bir durum var havasından mı suyundan mı bilemiyorum ben Sivas'ta yaşıyorum deniz seviyesinden yüksek olduğu için hava basıncı var ve Sivas'ta yatakla yarım saat mücadeleden sonra uyuyabiliyorum. şu an İstanbuldayım deniz seviyesinde olduğumuz için hava yoğunluğu fazla ve sanırım bundan dolayı 5 dakka içinde uykuya dalabiliyorum
Ne güzel işte
Benden bahsesiyorsun :)
Hemen uyurum ve rahat olduğum için uyuyorum hemen
Hiç bir zaman öyle uyumadım maalesef 😔
Neden
Çok düşünen biriyim
Anladın hayırlısı olsun
Eyvallah
🙏🌸
🤲🤲🌟🌟😼
tüm gün çalışıp yorgun düşüyolarda olabilirr
Yorgunluktan ayrı servislerde bile ayakta uyuyan var😂
Evet ben 😂
Şanslı azinlik
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar