İnsanlara bağlanmak veya bağlı kaldığınız şeyler var mı? bağlı kalmamak için ne yapardınız?

Mesela benim hayatıma giren önemseyip konuştuğum herkesin bir değeri vardır oturup konuşuyorsam yani. Bağlı kılan sebepler olur. Bu yüzden insanlara karşı soğuğumdur çünkü konuşunca görüşünce anlamı oluyor bazen bu insanlar gereksiz boş çıkabiliyor can sıkıcı işler. Nasıl aşarsınız ne yaparsınız 🙃
İnsanlara bağlanmak veya bağlı kaldığınız şeyler var mı? bağlı kalmamak için ne yapardınız?
Cevapla