Bir kişiye bağlı kalabilmek çok mu zorl senin için?))Sevgilere sahip çıkmak kendine sahip çıkmak ve en önemlisi (biz) deyip ona sıkı sıkı sarılabilmek insanları yoran bir eylem mi oldu artık? Ama yinede ne çok örnekler var çevremizde sevginin nasıl gün geçdikçe çoğalabileceğini gösteren güzel insanlar neyseki🍒
Bir kişiye bağlı kalabilmek çok mu zor senin için?
Hayır çok kolay benim için. Çünkü birisini sevince her şeyi ondan bulmuş oluyorum. O zaten benim için en iyisidir, en güzel ve özelidir. En çok eğlendiğim ve arzuladığım insan olacağı için başka birilerini aramam. Zaten düzgün bir ilişki değilse de karşılıklı konuşarak ayrılırız olur biter.
Ben hep tek kişi olmasını istedim hayatımda ama aska yetinebilen biri çıkmadı karşıma belki benim yetersizliğimden bunu bilmiyorum ama asla çok konuşan sürekli eleştiren çekilmez tavırları olan biri değilimdir, bu devirde yok mudur tek kişiye bağlı kalabilen dersek bence binde bir...
Ten uyusursa en önemlisi hayeller bir olunca ruh ikizin olan bir insana yamuk yapmak zor olur kiyamazsin nefsin bazen sana baska seyler fisildasada onu dinlemez sevdigine kiyamazsin. bir iliskiyi baslarken niyet nasilsa o hal üzere istikamet olur, kimse bir gecelik sevgili ararken hayatinin askini bulacagini sanmasin! unutmayin istikamet yola cikarken belirlenir ciktiktan sonra degil...
Benim icin cok kolay ama bu devirde bunu hak edecek insan yok arkani donuyosun aldagiliyosun onemli olan hak edeni bulmak her kadin sevdigi asik oldugu adama ihanet edemez eden kadin da vardir ama kocasi baskasina itmiştir karisini aldatmistir yeteri kadar ilgilenmiyordur vs vs iste
Şu Flört müdür nedir kelimesi çıktı çıkalı ne ilişkiler adam akıllı nede tanışmalar. Flört adı altında herkes istediği kişiyle gezip görüşüyor. nasıl olsa flört diyorlar. İlişkinin ciddiyeti kalmamış
Hep sadık kaldım ilişkilerimde. Buna karşın nedense sadakatsizlik, yalan ve vefasızlıkla döndüler. İnsanın sadakat yani çok çabuk tahrik oluyor sanırım ki yoldan çıkan ilk duygusu da o oluyor. Bildiğim bişey varsa o da kişinin yaşattığını yaşayacağı gerçeği. Teşekkürler
daha önce bağlı kalıp sonrasında kazık yemiş herkes için zordur.. zaten ''sadakatsiz, uçar akıl'' vs tabir ettiğiniz insanların geçmişine bakarsanız hep bir bağlanma sonrasındaysa ortada bırakılma vardır... kimse anasında kötü doğmuyo yani yaşananlar insanı parça parça kötü yapıyor
Herkes sanal sosyal media bağımlısı iken o bağı koparıp kendime bağlamak ne derece kolay ve doğru bilemedim. Zaten bunu başaramazsanız sevemezsiniz. Bağlanamazsınız.
Sevgi ve ilgi gördüğümde bunun kesilmesini istemiyorum. Kolay..
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Ben bir kadının bana bağlanmasını ve bende o ilişkiyi yöneten taraf olayım istiyorum. Herşeyine sahip olmalıyım ve bana asla hayır dememeli. Böyle bir kadına tapılır.
@çüşnickyokaq Ha evet doğru söylüyorsun. Aslında o bana tapıyor. Aslında benimkisi tapmak demeyelimde sonunda aradığım gibi birini bulmuş olmanın verdiği keyif. Elinde tutup istediğin gibi sahip olamıyorsam o kadın eş değildir bana göre.
@çüşnickyokaq Hayır ya bence insan. Yani kadın daha iyi olur.
Sanırım beni biraz yanlış anladın. Ben kimseyi zorla bu şekilde tutmak gibi bir derdim yok. Ben onu istediğim gibi tutabileyim ve oda bundan keyif almalı ve bana engel olup bana karışmamalı. Yani benim ona hakimiyet kurmamdan zevk aldığım gibi, oda benim ona hakimiyet kurmamdan zevk almalı. Yani her şey karşılıklı olacak. Taraflardan biri olmaz diyorsa oda bana eş olmaz.
aksinw zorlanmadığım sürece hiç zor değil sadakat hak edene verildiğinde harika bi şeydir ama gel gör ki hak etmediklerini hissediyoruz bu yüzden zor evet
Birbirinizi tamamladığınızı düşünüyorsan her şey tamamdır. Uyum dediğimiz şeye bağlanma diyoruz halbu ki insan en çok anlaşıp konusabildigi insana gider bu da uyum olur bağlılık değil