Ölümünüzden sonra neleri önemsiyorsunuz ya da önemsemiyorsunuz?

Ne olursa olsun hayatta ki en gerçek konu ölüm ve bunu hic konusmak istemiyoruz genellikle. Bu konuyu her açıdan ele alabilirsiniz. Örneğin ölüm sonrasinda telefon, tablet, bilgisayar gibi özel eşyalarınızın ulu orta kalması sizce ne derece önemli? Ya da ölüm sonrasında organ bağışı yapmak ister misiniz? Öldükten sonra zaten ben ölmüşüm banane diyenlerden misiniz yoksa öldükten sonra çürüyüp gidecegine organlarım bir baska insana hayat olsun diyenlerden misiniz? Istediginiz açıdan ölüm sonrasi icin düşüncelerinizi paylaşır mısınız?

Ölümünüzden sonra neleri önemsiyorsunuz ya da önemsemiyorsunuz?
Ölümünüzden sonra neleri önemsiyorsunuz ya da önemsemiyorsunuz?
Cevapla