Dendiğinde karşılık verir, üslubumu bozmadan cevabını veririm. Ama sonrasında kırar, içten içe incitir beni. Gerçekten öyle miyim gibi düşünceler belirir..
Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı.
Hayır kafaya takmam çünkü bir kişi eğer gerçekten kötü yanımı söylerse hatamı gösterirse ben zaten teşekkür ederim eleştiriyi. ama çoğu insan kıskandığı ya da sırf çekemediği için olumsuz düşünceleri olduğu için ben umursamam bile.. sadece değer verdiğim kişilerin düşüncelerini önemserim. bunun dışındakileri dinlemem çünkü bu benim hayatım kendi kararlarım.
senin söylediklerini ciddiye alıyorum asla teğet geçmiyor <3 tabi ki olumsuz düşüncen var falan anlamında demiyorum herhangi bir şey söyylesen bile ben seni ciddiye alıyorum. Ağzından çıkan her kelime değerli benm için <3