Ya çok sesim çıkıyor ya da sessiz sakin oluyorum sinsi sinsi işimi döndüremiyorum bunu nasıl yapıyorsunuz?

Ben iyi yaklaşırım aile akraba arkadaş vs vs herkese. Kırmamak incitmemek için güzel davranırım. Aşırı anlayışlı vs işte sinirim de sözümde olur kızar laf söylerim ama çabuk geçer kin besleyen de biri değilim ama böyle olduğum için bir yandan çok eziliyorum bir yandan da kötü görülüyorum sesim çıkıyor diye.

İnsanlar işlerini iyi biliyor xd bir şekilde istediklerini yaptırıyor ve çok rahat da yaşıyorlar ben bunu nasıl öğrenirim?

Ya çok sesim çıkıyor ya da sessiz sakin oluyorum sinsi sinsi işimi döndüremiyorum bunu nasıl yapıyorsunuz?
Cevapla