Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
2
Cevap
8
Cevap
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Yaş aralığın doğruysa çokta büyük değilsin daha. Hala gençsin.
0
15 Yorumla
Soran
+1 yıl
Yani 20 yasinda ergenlik bitmiyor mu evet hala çok heyecanlı biriyim birileriyle her şeyi yaşamak her türlü şeye varım. Ama bi gün gereksiz bulucam her şeyi bu korkunnç bişi değil mi?
Kadınlarda bitmiş oluyor ergenlik o yaştan önce evet ama gençsin daha. Önemli olan fizyolojik sağlığını korumak. Gelişmiş ülkelerde 40 lı yaşlardaki kadınlara bak. Milf dediğimiz kadınlar. Boşananları daha gencini buluyorlar ve genelde çok ateşli oldukları için genç erkeklerde onları tercih ediyor. Türkiye'de de var bu kadınlar. Dünya görüşüne ve hayat imkanlarına bağlı şeyler biraz.
Sahipleniyor sahiplendi mı bitti hayatın o derece. Ama ben enerjik isem tamamen gevşek insan da kendimi açmak istemem boşa gidiyor gibi hissediyorum. Ama maçoya da olmuyor dedğin gibi ben kime harcıcam bu enerjimi ya?
Mesela pvyndan örnek versek oraya kekolar geliyor sevdiğim sadece benim olacak açık giymicek diyen ama pvynda kızlara bakan bide aşırı gevşekler oluyor duygusuz varlıklar oluyor. Kekolar en Azından biraz daha duygulu gibi geliyor bana ama napıcam bilmiyorum ya
Sahiplenme duyguları var öyle olunca salmıyırlar. Ama gevşek olanla da sevgiyi hissetmiyorm ortası bi insan olmaz mantıken ztn neden böyle seçmek zorundayım? Bir kişide bulamaz mıyım hem sahiplenme hem çilgin fikirlerime destek olan biri? ( ben böyle biriyken aldatma riski olan biriyim galiba ama heyecan aradıgım için) bilmiyorum sevgi de istiyorum ama ne önerirsin
Seçeneklerin maço veya keko olmamalı. Bunlar ikisi bir arada olan şeyler zaten. Kendimden örnek vereyim. Ben benimle olan kadının kıyafetine karışmam. Rahat şekilde açık giyinebilir. Ama amacın rahatlık olmadığı saçma dar elbiseleri sevmem mesela. Sağlık açısından da zararlı. Onu düşündüğümden yani.
Yani merak geçti ama yaşama isteği geçmedi yaşayıp tatmin olma duygusal açıdan tatmin olmak istiyorum hala biriyle ilişkim olsun istiyorum iyi kötü değer versin ya da vermesin hayatım ahenkli geçsin istiyorum yeter ki bişiler olsun ama herkes mantıklı düşünüyor kimse kimse için mermi önüne bile atlamaz okadar da demiyorum ben de gerçi de risk alan yok mallık diye bakılıyor her şeye. Herkes düz ve mantıklı bakıyor her şeye.
Başka birisinin sana fikir vermesine izin ver o zaman
0
8 Yorumla
Soran
+1 yıl
Biri bana bişiyle gelse yaparım da hep değişik olan benim herkes normal kimse rahatınu bozup biriyle ikili ilişkiye girmiyor kurban katil ilişkisi bile bişey benim gözümde çünkü heyecanlı.
Ben aslında sevgiyi yeni öğrendim. Azıcık tohum kadar hissettim birinden bu yaşta gerçekten ama delicesine olursa tabiki farklı bi insan olurum farkındayım. Şuanda bile arıyorum baksana :)
Okadar iki yönlü bi soru sormuşum ki kimisi milf lerden bahsediyor kimisi sevgiden :) ama benim ilgimi çeken sevilmek bu arada. Sevilmek özgüven veriyor. Özgüven geldikçe de kötü şeyler yaparsın kendince zaten gidersin sevildikçe heyecandan arabaların önünden bile geçersin. Yani demek istediğiim ben tehlikeli şeyler yaptım hayatta bunlar da sevildiğimi hissettiğim anlara denk geldi. İlgi sevgi bana gidip düşüncesiz şeyler yapma özgüveni verdi. Hani şey gibi düşün. Aldatıyorum çocugu o sırada çocuk umarım düşğndüğüm şeyi yapmıyorsundurdiye düşünüyordu... Yani sevgi görünce biraz canavarlaştım heyecanlı yönüm sevgiyi daha çok isteyen biri olmama rağmen gitmesi yönünde hareketler yaptım. Sevgi isteğimin önüne geçen hareketler yaptım sanki sevgi ıstemıyorum gibi. Ama sorun şu ki ben yalnız kalınca değil birileri sevince daha çok eylemde bulunuyorum hissettiriyorlar çünkü yaşadığımı. Ama o kişiyi harcamış oldum bu arada. eskiden beri biri olsa da aldatsam derdim. İlk defa biri sevdi onun bu fikrime harcadım sonra sevmeyi öğrendim şaka gibi onu sömürdükçe sevgiyi öğrendim. Tabiki bi sonraki ilşkimde bukadar düşüncesiz bize zarar veren şeyler yapmıcsm. Ama sevildikçe heyecanım devam edecek biliyorum çünkü her hareketimi izleyen bir varlık var ve ben film çekiyor gibi hissediyorum 😀😀 kimsenin umrunda değilken boş oturuyorum ama. Bak millet sevilmeyince intihar eder dimi kendine zarar verir. Ama ben sevildikçe yapıyorum bunu belki ilgi manyagıyım bılmıyom ama aslında bu huyum yok olacak mı merak ediyorum kişilik mıdır nedir bu ya garip bişi. Fazla ilgisizlikten ve sevgisizliktrn doğmuş bir eğlence biçimi mıdır vallahi anlayamadım kendimi ya.
Bi sevildikçe oluur diyorsun bi bakıresin diyorsun garip. Ben cinsellik ile ilgili çılgınlk yaşamak istemiyorum dikkatli okuduysan hep duygusal olaylar bunlar.
Bakire sıfatını yapıstırmak hiç hoş değil. Cinsellik yasamaya gerek yok benim istedğim çılgın şeyleri yaşamak istemek için. Cinsellik en çılgınca şey felan demek istyorsun sen kendince farkındayım ama zavallısın. Ben cinsellik + duygu karıstırırım öyle çılgın olurum. Çılgın bakire değilim yani. Ama ezik erkek sensin.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Yaş aralığın doğruysa çokta büyük değilsin daha. Hala gençsin.
Yani 20 yasinda ergenlik bitmiyor mu evet hala çok heyecanlı biriyim birileriyle her şeyi yaşamak her türlü şeye varım. Ama bi gün gereksiz bulucam her şeyi bu korkunnç bişi değil mi?
Kadınlarda bitmiş oluyor ergenlik o yaştan önce evet ama gençsin daha. Önemli olan fizyolojik sağlığını korumak. Gelişmiş ülkelerde 40 lı yaşlardaki kadınlara bak. Milf dediğimiz kadınlar. Boşananları daha gencini buluyorlar ve genelde çok ateşli oldukları için genç erkeklerde onları tercih ediyor. Türkiye'de de var bu kadınlar. Dünya görüşüne ve hayat imkanlarına bağlı şeyler biraz.
Ayrıca gereksiz tehlikeli cesaretlerin olmaması daha iyi. Tehlikeli şeyler hayatına zarar verir.
Ben de heyecanı kaybetmekten korkuyorum evet. veya akıllanma faktörü giriyo. Evet enerjik olmak vs vs önemli.
Gidipte 10 yaş büyük maço baskın erkeklere aşık olmazsan enerjin kaybolmaz.
Okadar haklısın ki bunun sebebini özelde açar mısn
Benim bir fikrim oluyor mesela bastırıyor lar öyle şey olmaz diye neymiş onun baskılı fikri daha mı güzel yani engel oluyorlar bana.
Onlar da heyecandan bi bk anlamıyo galiba bu arada
Sahipleniyor sahiplendi mı bitti hayatın o derece. Ama ben enerjik isem tamamen gevşek insan da kendimi açmak istemem boşa gidiyor gibi hissediyorum. Ama maçoya da olmuyor dedğin gibi ben kime harcıcam bu enerjimi ya?
Olur tabi yazabilirsin.
Mesela pvyndan örnek versek oraya kekolar geliyor sevdiğim sadece benim olacak açık giymicek diyen ama pvynda kızlara bakan bide aşırı gevşekler oluyor duygusuz varlıklar oluyor. Kekolar en Azından biraz daha duygulu gibi geliyor bana ama napıcam bilmiyorum ya
Sahiplenme duyguları var öyle olunca salmıyırlar. Ama gevşek olanla da sevgiyi hissetmiyorm ortası bi insan olmaz mantıken ztn neden böyle seçmek zorundayım? Bir kişide bulamaz mıyım hem sahiplenme hem çilgin fikirlerime destek olan biri? ( ben böyle biriyken aldatma riski olan biriyim galiba ama heyecan aradıgım için) bilmiyorum sevgi de istiyorum ama ne önerirsin
Son kez burdan toparlayıp yazsan? Özelde bu yazıları görmiceksin de boşa gitsin ıstemıyorm
Seçeneklerin maço veya keko olmamalı. Bunlar ikisi bir arada olan şeyler zaten. Kendimden örnek vereyim. Ben benimle olan kadının kıyafetine karışmam. Rahat şekilde açık giyinebilir. Ama amacın rahatlık olmadığı saçma dar elbiseleri sevmem mesela. Sağlık açısından da zararlı. Onu düşündüğümden yani.
Ben tutucu bir insan değilim. Çılgın fikirlerin cinsellikse bu konuda hem itaatkar hem de dominant da olurum. Zaten normalde itaatkarliğe yatkınım.
Daha meraklıydın daha şeydi yeni olduğun için şu an olmuyor
Ne yeni olduğu için
Gençken yani yeni olduğu için bazı şeyler heyecanlı iyi geliyor
Yani merak geçti ama yaşama isteği geçmedi yaşayıp tatmin olma duygusal açıdan tatmin olmak istiyorum hala biriyle ilişkim olsun istiyorum iyi kötü değer versin ya da vermesin hayatım ahenkli geçsin istiyorum yeter ki bişiler olsun ama herkes mantıklı düşünüyor kimse kimse için mermi önüne bile atlamaz okadar da demiyorum ben de gerçi de risk alan yok mallık diye bakılıyor her şeye. Herkes düz ve mantıklı bakıyor her şeye.
Maalesef öyle değişikler
Başka birisinin sana fikir vermesine izin ver o zaman
Biri bana bişiyle gelse yaparım da hep değişik olan benim herkes normal kimse rahatınu bozup biriyle ikili ilişkiye girmiyor kurban katil ilişkisi bile bişey benim gözümde çünkü heyecanlı.
Bence sen birilerine izin vermiyorsundur
Sen başkalarının acısını benim sorumda çıkarıyon heralde ya. 😀😀
Kötü bir şey mi
Ne istedin de yapmadılar dicem uğraşmak istemiyorum ama iyi günler
Benim istediğim değil sana istenileni yapılmasına izin vermiyorsun diyorum
Ben değilim işte o yanlış yer
O zaman konusmıcan iyi geceler
Şimdi hep bir bosvermislik var
Her yasin ayri bir guzelligi tadi hazzi var
Kaç yaşındasın
20
Hiç çılgıncasına sevildin mi peki bitik bir şekilde
Hayır :(
Önce yaşa sonrada hep daha iyisini ararsın tecrübe konuşuyor
Nasıl hep daha iyisini ararım?
Ben aslında sevgiyi yeni öğrendim. Azıcık tohum kadar hissettim birinden bu yaşta gerçekten ama delicesine olursa tabiki farklı bi insan olurum farkındayım. Şuanda bile arıyorum baksana :)
Nasıl sevilmek hoşuna gider senin
Takip edebilir misin beni
Yazacak mısın
Okadar iki yönlü bi soru sormuşum ki kimisi milf lerden bahsediyor kimisi sevgiden :) ama benim ilgimi çeken sevilmek bu arada. Sevilmek özgüven veriyor. Özgüven geldikçe de kötü şeyler yaparsın kendince zaten gidersin sevildikçe heyecandan arabaların önünden bile geçersin. Yani demek istediğiim ben tehlikeli şeyler yaptım hayatta bunlar da sevildiğimi hissettiğim anlara denk geldi. İlgi sevgi bana gidip düşüncesiz şeyler yapma özgüveni verdi. Hani şey gibi düşün. Aldatıyorum çocugu o sırada çocuk umarım düşğndüğüm şeyi yapmıyorsundurdiye düşünüyordu... Yani sevgi görünce biraz canavarlaştım heyecanlı yönüm sevgiyi daha çok isteyen biri olmama rağmen gitmesi yönünde hareketler yaptım. Sevgi isteğimin önüne geçen hareketler yaptım sanki sevgi ıstemıyorum gibi. Ama sorun şu ki ben yalnız kalınca değil birileri sevince daha çok eylemde bulunuyorum hissettiriyorlar çünkü yaşadığımı. Ama o kişiyi harcamış oldum bu arada. eskiden beri biri olsa da aldatsam derdim. İlk defa biri sevdi onun bu fikrime harcadım sonra sevmeyi öğrendim şaka gibi onu sömürdükçe sevgiyi öğrendim. Tabiki bi sonraki ilşkimde bukadar düşüncesiz bize zarar veren şeyler yapmıcsm. Ama sevildikçe heyecanım devam edecek biliyorum çünkü her hareketimi izleyen bir varlık var ve ben film çekiyor gibi hissediyorum 😀😀 kimsenin umrunda değilken boş oturuyorum ama. Bak millet sevilmeyince intihar eder dimi kendine zarar verir. Ama ben sevildikçe yapıyorum bunu belki ilgi manyagıyım bılmıyom ama aslında bu huyum yok olacak mı merak ediyorum kişilik mıdır nedir bu ya garip bişi. Fazla ilgisizlikten ve sevgisizliktrn doğmuş bir eğlence biçimi mıdır vallahi anlayamadım kendimi ya.
Normal olan bu
Kötü olmam normal mi
Bakiresin ondan böyle
Ekle beni
Hayır değilim sevgilimi cnsllkle aldatıp cnsllk videomu izletmiş kızım ben...
Delisin sen
Bi sevildikçe oluur diyorsun bi bakıresin diyorsun garip. Ben cinsellik ile ilgili çılgınlk yaşamak istemiyorum dikkatli okuduysan hep duygusal olaylar bunlar.
Cinselliğe doymuş biriyim zaten :))
Bakire sıfatını yapıstırmak hiç hoş değil. Cinsellik yasamaya gerek yok benim istedğim çılgın şeyleri yaşamak istemek için. Cinsellik en çılgınca şey felan demek istyorsun sen kendince farkındayım ama zavallısın. Ben cinsellik + duygu karıstırırım öyle çılgın olurum. Çılgın bakire değilim yani. Ama ezik erkek sensin.
Anladım ok
Yani basitsin. O yüzden anlayamadın.
😀😀😀😀
Burada sadece se.. iş muhabbeti var ondan
Hm peki ben açıkladım
35 yaşındayım ezik demen hoş değil ama
Haklısın özür dilerim sapık felan sandım her nekadar ilk başta olaya sevgi diye girsen bile.
Dedim ya burada se.. js muhabbeti var Özellikle
Doğal
Heyecanlı kalmak daha iyi değil mi
Öylede yaş faktörü
Valla ya
Aynı be abla
Ne tarz heyecan?
Her konuda daha extrem düşünür tehlikenin içine atlardık
Daha güzeldi. Biriyle şu an ilişki yaşasam duygusal olmuyor herkes mantıklı
Sen yanlış kişileri buluyorsun demek ki
Hayatım çok sıradsn ama kafamın içi felaket ben gibi yok.
Yaş kaç?
20
Daha küçüksün
Hala heyecanlıyım dimi
Olmalısın, her konuda