
İki yüzlü sahte insanlardan nefret ediyorum boş insan bazı insanlar bana çok yapmacık geliyor
Insanlari tanıdıkça yalnız kalmak en iyisi

İki yüzlü sahte insanlardan nefret ediyorum boş insan bazı insanlar bana çok yapmacık geliyor
Insanlari tanıdıkça yalnız kalmak en iyisi
Muhatap olmuyorum. Birinde yalana, sahteliğe rastladığımda uzaklaşıyorum.
Muhatap olmuyorum, uzak duruyorum, soğuk davranıyorum.
En iyi görüş için teşekkür ederim
Rica ederim 👍
Cevap
1Cevap
Hayatımdan çıkartıyorum ve görmezden geliyorum
Görmezden geliyorum umursamıyorum. Çıldırıyorlar
En sevmedim tipler uzak dururumm böyle insanlardan
Mümkünse hayatımdan çıkarıyorum
Az insan öz insan
Görüşmem konusmam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar