Orhan pamuktan...
Bence de gerektirmez. Bazen sadece o duyguları özlemek güzeldir..
Orhan pamuktan...
Bence de gerektirmez. Bazen sadece o duyguları özlemek güzeldir..
Hayır ona dönmeyi gerektirmez insan bazen zamanında sevmediği insanları bile hatırlar bu onun ona dönmesi gerektiğini göstermez
Portekizcede buna : SAUDADE deniyor
Heyhat. Psikoloji dergisinde denk gelmiştim o kelimeye
Çok gezip çok okuyan bilir
Cevap
6Cevap
ben ayrıldığım bir kişiyi özlemem özleyeceksem zaten ayrılmam.
Gerektirmez. Özlemekten daha önemli değerler de var..
özlesen de dönmek doğru olmaz bazen hatta çoğu zaman
Hayır gerekmez
Hayır
hayırrrr
Gerektirmez
Gerektirmez.
hayır asla
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar