Hiç önemli değil diyemez kimse. Lakin benim için ön planda değil diyebilir. Karaktere, zekaya, ruha, kalbe bakanlar olabilir. Fiziğe, tipe, görünüme sonradan bakıyorlardır. Lakin bir şekilde bakılır. Sadece dediğim gibi bakmıyorum sözü doğru değildir.
19 Yorumla- +1 yıl
İlk izlenim önemli bence
- +1 yıl
Soruda görsel deki adam yanına gelip konuşmak istese ona vereceğin tepki ile kıvanç Tatlıtuğ, Kenan İmirzalıoğlu gibi bir adamın yanına gelip konuşmak istese vereceğin tepkinin aynı olmayacağına adım gibu eminim bile diyebilirim ama kanıtlayamam
- +1 yıl
@unoia Belki de ön yargılıyımdır. Siz de haklı olabilirsiniz ama ben de haklı olabilirim. Şimdi sizi tamamen tanımadığım için de vereceğiz tepkiyi bilemem. Benim ki sadece genel olarak kabul görmüş olan bir tahmin. Ha belki siz ben bunların dışında bir istisnayım diyorsanız. İstisnalar kaideyi bozmaz. Saygı duyarım.
- +1 yıl
Estağfurullah ne haddime sizinle ilgili sizi değiştirmeye çalışmak. Dediğim gibi zaten verilen cevapları okursanız yalan diyen sayısı haddinden fazla iken bakmam diyen sayısı olarak 1-2 kişi olmanız bu konuda da genel kabulün dış görünüşe önem verildiği ortaya çıkıyor. Ben bunu dile getirdim. Siz istisna olabilirsiniz buna da saygı duyarım.
- +1 yıl
Anlayışınız için ben teşekkür ederim 😇
En İyi Cevaplar
+1 yılBenim küçüklüğümden beri korkum var ırkçılık yapmıyorum normal kahve rengi ten değilde hepten bu kadar koyu tenlilerden ben korkuyorum bakamıyorum eskiden bülent ersoydanda çok korkuyodum abi olarak bile adres sorsa ben korkup kaçarıp bu benim kişisel korkum ama aynı şekilde esmer ya da kahve biraz daha açık tenli olsaydı konuşurdum sen vur diyip öldürüyorsun diş konusu problem değil kendi rahatsız oluyorsa zorlanıyorsa yaptırılır vs hayatta tip meselesi değil fakat atıyorum ben onun yanında ona iyi gelmişimdir ama sonra birileri artık ona bakmaya başlarda tekmeyi vurursa yani karakter meselesi çünkü bi kız kalben severse kıskanır ve onun öyle olması onun işine gelir kaybetmekten korktuğundan kimsenin ona bakmaması falan bi kız için mutluluk sebebi sen altta evli insanlardan örnek verdin bu konuda benim cevabım kız kardeş olarak adres sorsa veririm ama beni kötür dese babamın oğlumu koca koca adam bulsun giderim yani kişiden kişiye göre değişir biraz karışık anlattım ama yeni uyandım karakter önemli ne kadar inanmasan da şunuda demem tüm kızlar karaktere bakar diye nasıl erkeklerin bazısı akdatır bazısı tipe bazısı paraya bakarsa kızlardada bazıları eskiden çok nadir vardı şimdi ben kız meslek lisesine gittim için küfür edenmi dersin azım açık kaldı yani ama asıl problem şu ki dünyada en iyi erkek dahi olsa ondaki hormon her zaman heran aldatma olabilir haksızsam haksız de çok seven birisi sadece direnir o yani ama kızda öyle bir sıkıntı yok seni gerçekten boynuzlamak istemiştir bunun hatası olmaz yani
12 Yorumla- +1 yıl
Çok uzun yazmışsın kafam karıştı 😀
- +1 yıl
Dknekekwkslekel of derdimi anlatayım derken bi baktım destan oldu
İnanmıyorum. Bir insanla tanışırken onun iyi mi kötü mü olduğunu bilemezsiniz bu yüzden onu dış görünüşe göre yargılarsınız. Ayrıca dış görünüş %80 bizim elimizde. Güzel kokarsın, düzgün giyinirsin, saç kaş sakalı halledersin bir de gülümseme tamamdır.
11 Yorumla- +1 yıl
Katılıyorum
Dış görünüş dediğimiz kavram görecelidir. Yazdığın gibi bir makyaj ile neler yapılıyor. Bir yerde okumuştum. Evlenen adam sabah elini tanıyamamış. 😃 Dış görünüşe çok takmayın yani irdelemek konusunda. Şahsen sadece kilo bakımından takıntım olabilir. Yoksa diğer konularda dış görünüşe takılmam oda sağlık açısından takıntımdır. Bu saatten sonra bir Zara isteyecek halimiz yok. 😃
11 Yorumla- +1 yıl
Zara 😂
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
19Cevap
- Kişilik & Karakter konusunda 204,3b cevap paylaştı.
u +1 yılBen dış görünüşe bakmam. ama çoğu insan dışa bakar.. ve zaten kendileri de diyor bunu özellikle kızlar
20 Yorumla
+1 yılDış görünüş önemli be kardeşim. İlk gördüğün şey o zaten ona göre düşüncelerin yol çiziyo sana. Ama çok da tipsiz olmadıktan sonra sıkıntı yok ille de acayip yakışıklı olmasına gerek yok eli yüzü düzgün olsun kalbi de sağlamsa neden olmasın
15 Yorumla- +1 yıl
Eli yüzü düzgün olunca dış görünüşü güzel olmuş oluyor zaten 😀
- +1 yıl
Ben ne dedim 😏
- +1 yıl
@bayanukalawtf Dış görünüş önemli be kardeşim😀 çok tipsiz olmasın çok yakışıklı da olmasın demek zaten dış görünüş önemli ne kardeşim demek 😀
- +1 yıl
@bayanukalawtf AA pardon ben önemli değil ve kardeşim okumuşum şimdi kopyala yapıştır da tekrar okuyunca anladım çok özür dilerim 🤦
- +1 yıl
Önemli değil
+1 yılValla yalan ama şunu diyeyim ben 8 ay yüzünü görmeden birini sevmiştim..
18 Yorumla- +1 yıl
8 ay sonunda yüzünü görünce sevgi falan kalmadı mı yoksa 😀
- +1 yıl
Alakası yok, o bıraktı.
Tipine baksaydim asla tipim değildi kalbini sevmiştim.
Üstüne beni aldattı ahaahah. Şaka gibi - +1 yıl
Görmeden aldattı bir de 😂
- +1 yıl
Beni gördü o
- +1 yıl
Beğenmediği için mi aldattı acaba 🤔
- +1 yıl
Hayır aksine çok güzelsin bana bakamzsin diye alsattim dedi :))
-kaltsiz istw - +1 yıl
@bahtsizbedeviiamakiz çocuk da mantık devre dışı kalmış 😂
- +1 yıl
Ergen ne bekliycen
- Kişilik & Karakter konusunda 3,1b cevap paylaştı.
+1 yılHiç inandırıcı değil zaten biraz dürüst olsunlar ya 😅
11 Yorumla- +1 yıl
Bence de dürüstlük şart 😀
Palavra palavra herkes illaki bakar dış görünüşe
11 Yorumla- +1 yıl
Bence de
- Kişilik & Karakter konusunda 5b cevap paylaştı.
+1 yılİnanmıyorum. Güzellik tek etken olmasa da etkili, bir bütünün parçası.
11 Yorumla- +1 yıl
Bence de
Benim ki yalan değil "benim için dış görünüş önemli değil" ama şu özellik de bulunması gerekiyor sporu seven hobisi olan biri onun dışı hiçbir şey önemli değil spor yapan kadın zaten her zaman güzeldir
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılParaya önem vermiyorum yalanıyla başa baş gider,, inanmıyorum.
14 Yorumla- +1 yıl
Evet ikisi arasında anket yapsak yarışmayı kafa kafaya götürebilirler
- +1 yıl
Çok açık sözlüsünüz 😀
- +1 yıl
@Mentalite01 dürüst insan nesli azalıyor ))
- +1 yıl
Az olan daha değerli olur çünkü nerde çokluk orada yokluk 😀
+1 yılValla dış görünüş önemli olsaydı eşim le evlenmezdim
16 Yorumla- +1 yıl
😂😂 çok açık sözlüsün😂
- +1 yıl
Ahahaha çaktırma. gormesin 🤣hala aslan kocam 🤣🤣ama gerçekten tipe baksam yanımda olmazdı gerçekler den kaçamam ama. rahatim yerinde benim için rahat önemli boşuna tipe bakmadım değil yani
- +1 yıl
Mantıklı bir evlilik yaptıysan gerisi hikaye
- +1 yıl
Yanı bu devirde şartlar zor anlaşıp maaş şu bu iyiyse geleceği düşünüp ilerlemen lazim aşk ile sürünmek yerine şartları zorlamak yerine böylesi iyi ben çalışıyordum şartlar zordu babam da çalışıyordu ev aldık borctaydik yeğenim. epilepsi oldu özel doktor 2 3 ayda bi 10 milyar gidiyordu birde hastalık çıktı başımıza abimler destek ol borç öde yorulmuştum yani bana bile nerdeyse maaş kalmıyordu evlendim eşim çalışmamı dahi istemiyor durumu çok şükür iyi daha ne isteyim aşkı sevseydin suruncektim babaların daha borcu bitmedi abim yine doğalgaz yaptırayım dedi borca girdi borçtan borca atlıyorlar benim. esim borçsuz düğün yaptı durumları iyi olduğu için borçsuz kim yapar bu devirde düğünü çok şükür iyi yere denk geldim Allah isteyene böyle nasıl etsin
- +1 yıl
Aşık olmadan evlenmem diyen kızları sana yönlendirmek lazım 😀
- +1 yıl
Ben ask-i da denedim 2 defa olmuyor yani boşa çaba sarf edip bazı şeylere katlanmak zorunda kalıp hayatlarını maf etmesinler düzgün dürümlü birisi denk gelirse iyi biriyse de kabul etsinler aşk surunduruyor maddiyat la alakası olmasa bile aileler bir. sekilde sorun oluyor mantık evliliği yaptım aileside sorun değil maddiyata her şey çok güzel ilerliyor 1 aylık evliyim bir çocuk istiyoruz Allah nasip ederse düşüncemiz şu an o 33 yaşında eşim yaşı da var ben gencim ama o istiyor
+1 yıleskiden önemli değildi benim için ama tipi kötü olanların karakteri de iğrnç olduğu için artık önemi de var ki insanın içinin güzelliği dışına yansır diye bi laf var gerçekten doğru her yaptığın günah yüzündeki nurdan alıp götürüyor
11 Yorumla- +1 yıl
Bunu bende düşünüyorum. Bu konuda hemfikir sayılırız
+1 yılyalan değil çünkü gerçekten güzellik bir süre kadar oluyor önemli olan anlaşabilmek güzel olunca anca arkadaşların işte yenge taş gibiymiş der bu çocuğa nasıl baktı bu der onun dışında olacak bişi yok ama anlaşma ya da ortak özellikler daha önemli bu bana göre başkasına göre değişebilir
10 Yorumla
+1 yılBu gayet normal dış görünüş önemlidir, iyiye güzele olan dönüklük fıtrattsn gelir inkar eden bizden değildir :))
10 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 3,1b cevap paylaştı. Hayır yalan. Dışından etkilenmediğin biriyle tanışmazsın. Öncelikle dış görünüş olarak seni cezbetmeli. Sonra bir önemi kalmıyor dikkatini çekebildiği için, burada karakter devreye giriyor artık.
12 Yorumla- +1 yıl
Aynen doğru söylüyorsun
- +1 yıl
Yani ilk izlenim bence de önemli
- Kişilik & Karakter konusunda 1,7b cevap paylaştı.
+1 yılBu durum olmazsa olmaz bir tercih sebebim değil anlamına gelir aslında, yoksa herkesin gözüne hoş gelen insana meyil etmesi zaten doğanın bir kanunu
10 Yorumla Kişilik & Karakter konusunda 41,1b cevap paylaştı. İnanmıyorum dış görüşün herkes için önemlidir
11 Yorumla- +1 yıl
Bence de
+1 yıldış görünüş gerçekten hiç önemli değil de genelleme böyle düşünmüyor işte oysa ki güzellik geçici er geç buruşacak
21 Yorumla- +1 yıl
Ajda Pekkan istisna mı 😀
İnsan kafasında kurguladığı kişiliği beğendiği bir bedenle bütünleştiriyor. Önemli :)
10 Yorumla
+1 yılDış görünüşe bakmam diyen herkes yalan söylüyor dış görünüş bir kıvılcımdır dış görünüş iyi olmalıdır ki alev aldırsın.
11 Yorumla- +1 yıl
Alev Alev yandığım doğru 🔥🔥😂
https://youtu.be/p5QepsqnLwo?si=to11hR70m71OIc3E
+1 yılDıştan içe diyelim denge şart çünkü sadece ambalaj bir yere kadar gider denge önemli
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 557 cevap paylaştı.
+1 yılÇünkü üstün zeka biz dış görünüşe taktığımız için değil, siz dış görünüşe taptığınız için makyaj ve estetiğe bu kadar para harcıyoruz.
01 Yorumla- +1 yıl
Yoo üstün zeka siz bizim için değil kendi hemcinsinize hava basmak için dış görünüş ve estetiğe para harcıyorsunuz
+1 yılHayır. İllaki o etkilemeyi bi yerden almak gerek. Gülüç oşur mimik olur bi bakış olur ses vs. Bi şekilde şekilde de çekici gelmesi önemli.
03 Yorumla- +1 yıl
Bunlar da dış görünüşe giriyor zaten
- +1 yıl
Biliyorum. O yüzden soruna hayır dedim. Yani inanmıyorum böyle diyene.
- +1 yıl
İlk izlenim her zaman önemli bence
+1 yılbence inanilmamasi lazim herkes dis gorunuse bakar ilk evrede
11 Yorumla- +1 yıl
Bence de
Kesinlikle yalan 😁 veya bunu diyen evde kalmıştır artık
11 Yorumla- +1 yıl
Bunu diyen evde kalmıştır 😂😂
İnanmıyorum çünkü herkes ilk aşamada tipe bakar sonra karaktere diğer huylar vs vs
12 Yorumla- +1 yıl
Dışını beğenmediğin birinin içini merak etmezsin sonuçta dimi
İnanıyorum çünkü cidden bazıları öyle ama bu kişi ben değilim
02 Yorumla- +1 yıl
İnanıyorum ama ben inanmıyorum 😂
İnanmıyorum
Zaten güzelliğine dülen peşine de düşüyor02 Yorumla- +1 yıl
Bu kız çok mantıklı 😀
+1 yılBuna inanan yoktur. ama bazı çiftler var adam buna nasıl bakmış diyorsun o zaman biraz tuhaf geliyor
20 Yorumla
+1 yılniye yalan olsun mk herkes gulcemaline asik oluyosa birbirinin kazigi yerler
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 2,4b cevap paylaştı.
+1 yılİnanmıyorum
11 Yorumla- +1 yıl
Nedense benim de hiç inanasım gelmiyor
- Kişilik & Karakter konusunda 10,6b cevap paylaştı.
+1 yılHiç inandırıcı değil
14 Yorumla- +1 yıl
Dışını beğenmediğin birinin içini merak etmezsin sonuçta dimi
- +1 yıl
Aynen öyle
- +1 yıl
Bende öyle düşünüyorum hemfikiriz bu konuda 👍
- +1 yıl
Evet
+1 yılKağıt toplayıcısıyım hic ihtimal vermiyorum
11 Yorumla- +1 yıl
😂
- Kişilik & Karakter konusunda 12,9b cevap paylaştı.
+1 yılhiçbir zaman inanmadım
10 Yorumla - Kişilik & Karakter konusunda 2,2b cevap paylaştı.
+1 yılBakımsız ve pisse olmaz tabi
10 Yorumla - Kişilik & Karakter konusunda 32,5b cevap paylaştı.
+1 yılYalan xd
10 Yorumla Aslaa çok yalan bir cumlee
10 Yorumlaİnanan maldır
10 Yorumla
+1 yılİnanmam kesinlikle :D
10 Yorumla
+1 yılİnanmıyorum. Dış görünüş her şeydir. :D
10 Yorumla
+1 yılAsla
11 Yorumla- +1 yıl
Çok keskin bir cevap oldu 😀
Yalan zaten inanmıyorum
11 Yorumla- +1 yıl
Dışını beğenmediğin birinin içini merak etmezsin sonuçta dimi
Kişilik & Karakter konusunda 839 cevap paylaştı. Asla.
12 Yorumla- +1 yıl
Dışını beğenmediğin birinin içini merak etmezsin sonuçta dimi
+1 yılYoo bende bakmam.
13 Yorumla- +1 yıl
Sorudaki görsel deki adam yanına gelip konuşmak istese ona vereceğin tepki ile kıvanç Tatlıtuğ, Kenan İmirzalıoğlu gibi bir adamın yanına gelip konuşmak istese vereceğin tepkinin aynı olmayacağına adım gibu eminim bile diyebilirim ama kanıtlayamam 😂
- +1 yıl
Bir noktaya kadar her insan on yargilidir haklisiniz, demek istedigim sey aslinda su: herkese sans vermeye calisirim. Yani sizin verdiginiz ornekte: evet belki en basinda bu gorseldeki adamla Kivanc beye ayni tepkiyi vermem, veririm dersem yalan soylemis olurum. Ama belki bu gorseldeki adam dunyanin en iyi kalpli insani?
- +1 yıl
@lolit12345 saygı duyarım. Dış görünüş çok önemli olmasa da insan yüzüne bakacak kadar güzel olsun istiyor. Tabi kalbi güzel olması dışından daha önemli çünkü sonuçta hepimiz yaşlanacağız. Yaşlanınca görsel değil güzel ahlak kalıyor
- Kişilik & Karakter konusunda 548 cevap paylaştı.
+1 yılGöz görür beğenir, gönül izin verir ilerletir..
11 Yorumla- +1 yıl
Bence de öyle hemfikiriz bu konuda
+1 yılInanmiyorim hespi yalan dolan
11 Yorumla- +1 yıl
Mantıklı
yalan dolan
11 Yorumla- +1 yıl
Bana da öyle geliyor
- Kişilik & Karakter konusunda 5,7b cevap paylaştı.
+1 yılHayır ama inanmak isterdim
03 Yorumla- +1 yıl
İnsanın içinin güzelliği dışına mı yansıyor acaba
- +1 yıl
Hayır ben güzel/yakışıklı insanlar tanıdım ama içleri çöplük gibiydi bunla alakası yok
- +1 yıl
Ama yüzü leş nuru gitmiş tipine baksan kapkara insanlar var ben onların hiç İyi olduğuna denk gelmedim mesela
Kişilik & Karakter konusunda 310 cevap paylaştı. 😂😂😂 söyleyende inanmiyordur zaten
01 Yorumla- +1 yıl
Olabilir 😂
Kişilik & Karakter konusunda 1b cevap paylaştı. Ben buna çok gülüyorum 😂😂😂
03 Yorumla- +1 yıl
Niye 😀
- +1 yıl
Yani sabah uyanınca hortlak da görmeyelim dimi😀
+1 yılYalan değil gerçek
04 Yorumla- +1 yıl
Beni ne kadar sevindirdiğini bilemezsin
- +1 yıl
Cevaplarımı gördüğünü biliyorum
- +1 yıl
Niye cevap vermiyorsun
- +1 yıl
Tabi kırgınsın
- Kişilik & Karakter konusunda 7,5b cevap paylaştı.
+1 yılinanmam heleki kızlarınkine asla inanmam
10 Yorumla takılmam fazla kişinin nasıl hissettirdiği önemli
20 Yorumla
+1 yılİnanmıyorum.
10 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 4,2b cevap paylaştı. İnanmıyorum
10 Yorumla
+1 yılKesinlikle inanmam
10 YorumlaHayir
10 Yorumlaİnanmıyorum
10 Yorumla
+1 yılİnanmıyorum
11 Yorumla- +1 yıl
Realist olmak böyle bir şey
Yalan
10 Yorumlaevet
10 Yorumlainanmıyorum
10 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 