Dış görünüşün hiç önemi yok diyenlere inanıyor musunuz?

Evet, dış görünüş tek başına yeterli değildir ve kalbi kötü birinin güzel/yakışıklı olmasının hiçbir önemi yoktur.. Zeka, düzgün bir karakter, zihniyet, hayata bakış açısı, görgü ilk olması gerekendir. Ancak bazıları var ki; dış görünüşün hiç önemi yok, kalbi iyiyse yeterli diyor... Dünya güzeli, yakışıklısı olmasına gerek yok ama en azından orta standartlarda bir görüntüye sahip olmayan kadınları ve erkekleri nedense kimse sevmiyor... Ama söze gelince dış görünüşün önemi yok diyorlar. Bana inandırıcı gelmiyor.. Sizce?

Dış görünüşün hiç önemi yok diyenlere inanıyor musunuz?
Cevapla