En yakın arkadaşınız ve herşeyi birlikte yapıyorsunuz ama başkalarıyla da sizle olduğu kadar yakınsa bunu kıskanır mısınız?

En yakın arkadaşınız ve herşeyi birlikte yapıyorsunuz ama başkalarıyla da sizle olduğu kadar yakınsa bunu kıskanır mısınız?

Hayır tabi ki de kıskanmam neden kıskanayım.. arkadaşız sonuçta sadece benimle çok yakın olacak diye bir kural yok arkadaşlarına saygı duyarım ama eğer benim kavgalı olduğum ya da sevmediğim biri ile yakın arkadaş olursa o zaman soğurdum tabi ki de..
Başkaları ile gruplaşmaya gidip de sana saçma bir davranış sergilediği anda irtibatı keseceksin Yoksa kendini hasta edersin gerek yok başkalarıyla da konuşuyorsa konuşsun seninle de samimiyet olsun , ortam içinde ama başkalarıyla seni ezecek tarzda konuşuyorsa birkaç kere Uyar Ondan sonra konuşmayı kes samimisin diye herkes kendini vazgeçilmez sanıyor da şu dünyada kimse vazgeçilmez değil kimseyi bir tarafına takmayacaksın net yani Bu
Kıskanabilirim emin olamadım. Ne kadar yakın olduğuna bağlı
Kesin kıskanırdın
akjlsdfk kesinnnnnn 😐😐😐😐
Hayır kıskanmam
Teşekkür ederim güzelim ♥️
Rica ederimm canımm 🩷
Cevap
17Cevap
Evet kıskanırım benim dışımdakilerle benim kadar samimi oluyorsa artık besti ben değilim demektir
Kübra knkam cok kiskanirdi beni özellikle canandan cok kiskanirdi kavga bile ederdi onunla beni paylasamazdı en son cananla küstü tercih yap dedi bende tercih yapmam dedim ücümuz arkadasiz dedim aramizi bozma dedim sen caanana herseyi anlatmiyosun bile nerden arkadasin oluyo dedi bende birsey demedim. zaten depresyondayim ugrasamicam dedim ikisiylede uzaklastim ama kubra hala knkam herzaman bize gelir gelmezse bazen gelir ama canan kubra sirekli geldigi icin artik benimle konusmuyor. Karisik duygular felan ben kiskanmam ama ya herkes herkes arkadas olsun
Evet ben de genel olarak kıskançlık durumu fazlası bile var, yani bu sadece sevgili ya da arkadaşımızın da değil aile içinde bile kıskançlık durumun fazlasıyla olabiliyor, ancak belki de özel durumundan kaynaklı olarak bazı şeyleri kabul etmek ya da benim yerime bazı insanların bazı şeyleri yaşadıklarını görmek ben de olumsuz etkilere neden oluyor diye düşünüyorum ama bilemiyorum, yani şunu istemiyorum onun elinde olan kaybolup benim elime gelsin diye değil bende de olsun istiyorum.
şimdi yok ama üniversitedeki en yakın arkadaşımın bi 10 tane daha en yakın arkadaşı vardı, onlar da benim en yakınlarımdı. Tam olarak hani 24 saati beraber doldurup, daha uyumayıp fazlasını beraber geçirdiğimiz arkadaşlar. O yüzden kıskanmadık :D
İlkten artık hiç kıskanmıyorum çünkü değeri yok yaptıklarıyla kendini çok güzel yere düşürdü
Başına geldi sanırım böyle bir şey 😐
Tabiki
Aaaa mahvederim onu. Benden başkasıyla yakın olamass
Öldür onuuuğğ jsjdjf
Yok kıyamam sjsjsk
Hayır, kıskanmam. İsterse aynı yatağa girsin bana ne :D
Yok artık abartma 😄
O kadar umurumda değil diyorum :D
Bi insanın ikiden fazla en iyi arkadaşı olmaz pek. O arkadaşla beni ayırmasın üç en yakın arkadaş olmayı öneririm eğer ben veya onu ayrı tutuyorsa bi tuhaflık olduğunu düşünür, ben arayı açarım. Kıskançlıktan çok, güven meselesi.
Onu daha çok sevebilir benden daha samimi olabilir bana anlatmadıklarını ona anlatabilir benim zerre umrumda olmaz. Bana karşı iyi olduktan sonra gerisinin önemi yok.
Tabiki bir kıskançlık duygusu olur ama bunu abartıp fiili sözlü tavır olarak belli etmek saçmalık olur...
Benimle olan bağını etkilemediği sürece sorun etmem, aksi durumda kıskanırım ve rahatsız olduğumu söylerim.
Demek ki ben onun en yakın arkadaşı değilim. Kıskanmak değil de benimle yeterince vakit geçiremeyeceği için üzülürüm.
Kıskançlık yaratacak bir durum yok. En yakın arkadaşım istediği kişi ile konuşabilir samimi olabilir. Hiç kafaya takmam umurumda olmaz
Demek ki o kişiyle de yakın diye düşünür rahat bırakırım
Hayır ve arkadaş kıskanma olayı çok saçma gelir bana arkadaşken başka yakını da olabilir
Beni görmezden gelirse olacakların sorumlusu ben değilim asjsjssj
Kıskanmam tabiki. Çünkü arkadaşlarımın da kendi hayatları vardır.
En sevdiklerimi kimseyle paylaşamam aşırı kıskanırım
Herkesin kendi hayatı var,, neden kıskanıyım.
ehh diyelim ucundan öyleli böyleli
Pis kıskanççç jsjdf
ee bestim olmayacaktı o zaman
zaten aram bozuk onla yaa
dertliyim :D
Buna benzer bir şey mi oldu yoksa😄
yok ya farklı şeyler :D
İyi düzeltirsin umarım 😄
umarım bakacezzz
Kıskanmam sayısız arkadaşım var benim hangi birini kıskanayım 😄
Evet çok kıskanırım
Sana ihanet ediyor yaniii kiskanirim
Hayır kıskanç digilimm
Herkesi kıskanıyorum
Hayır
Evettt
Yoooo
Hayır kıskanmam
Yok kıskanmam
Benden daha fazla samimi olmazsa sknti yok
Kıskanmam
Kıskanmam
Birazcık kıskanırım
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?