
Son zamanlarda en sorun yaşadığım şey arkadaş kıskançlığı. Arkadaşlar başkasıyla da yakınlaşırsa kıskançlık hisseder misiniz? Bu durum sizi üzer mi?

Son zamanlarda en sorun yaşadığım şey arkadaş kıskançlığı. Arkadaşlar başkasıyla da yakınlaşırsa kıskançlık hisseder misiniz? Bu durum sizi üzer mi?
Hayır ben umursamam yani neden kıskanayım? o kadarı da fazla zaten normal bir davranış değil yani illa en yakın arkadaşı ben olacak diye bir kural yok saygı duyarım sadece..
Bende aynı düşüncedeyim. Genel olarak erkekler hep senin gibi düşünse de kadınlar için durum aynı olmayabiliyor 😊
Maalesef :)
Cevap
6Cevap
Yok ya kıskanacağımı zannetmiyorum benim en yakın arkadaşım başka birinin de yakın arkadaşı olabilir
Kıskanırım.. Ben aşırı kıskanç bir kadınım.. Kim olursa olsun sevdiklerimi kıskanırım.. Paylaşmak istemem..
En yakın arkadaşımsa bazen kıskanabilirim sdjsf
sadece benim en yakın arkadaşım olabilir jkasdld
😂😂 taamdır oturdum teşekkürler
😂😂 dellendiğimde yorum atayım buraya
😂😂 dejavu yaşandım birden sanki sdfjksdf
tersi nasıl oluyor onun ya sjdklsd
😂😂 he anladım tamam sdfssdf olmayanı dövüyorlar
anladığım doğruysa işte o da :D 😂😂
daha önce de sen yaşamışsın bu sefer ben yaşadım gibi bir şeyler jksdsd
iyi bari askjl çıkarımlarım yanlış olunca üzülürüm :D
yok ben iyi anladım asdsdfdf
3/10 sen anlattın 7/10 ben anladım toplam 10/10
işin %70 bende :D afasasfd
Kovayım ben Kova kalsjddsas
Yok Kovayım aksina
Aslanları pek sevemiyorum djks bir arkadaşım bir abim var aslan
yok yaa sevmiyom :D
😂😂 Umursamaz biraz uyuyor çoğu şey için öyle evet sdjfsdf
seviyorum burcumu
sen niye şaşırdın :D
😂😂
Kıskanmam. Bende bu yönde zerre kıskançlık yok. İkisi de arkadaşım niye kıskanayım. Çok saçma.
üzmez ama kıskanç olan arkadaşlarım beni bu konu da çok uzdu
o yüzden hiçbir arkadaşımı diğer arkadaşımla tanıştırmiyorum. üçüncü kişi daima bozuyor
hayır hocam çocuk muyuz
Yok.
Evet
Kıskanırım
Hayır niye ki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?