Sevgilime 'bu kız benden güzel mi?' diye sorup kendimi başka kızlarla kıyaslıyorum. Nasıl düzelirim?

Heryerde çok güzel kızlar var şaşırıyorum kendimi kiyasliyorum hep çok canım sıkılıyor morelim enerjim kayboluyor sevgilim yüzünden mi bilmiyorum hep bi kıyas içindeyim herkese o kız benden guzelmi diye soruyorum kız resimleri gösteriyorm nasıl düzelticem bunu ya

Güncellemeler
+1 yıl
Sevgilime sormuyorum arkadaslar yakın bulduğum arkadaşlarıma soruyorum sevgilime asla öyle bisi sormam
Sevgilime 'bu kız benden güzel mi?' diye sorup kendimi başka kızlarla kıyaslıyorum. Nasıl düzelirim?
Cevapla