Biz kendimizi doğru mu anlatıyoruz yoksa karşımızdaki bizi anlamak istediği gibi mi anlıyor?

Acaba karşımızda ki insan bizi doğru mu anlıyor?Biz kendimizi doğru mu anlatıyoruz yoksa karşımızdaki bizi anlamak istediği gibi mi anlıyor?Karşımızda ki mi öküz biz mi öküzüz?Söylemek istediğimizi anlatıyor muyuz anlatamıyor muyuz?
Biz kendimizi doğru mu anlatıyoruz yoksa karşımızdaki bizi anlamak istediği gibi mi anlıyor?
Cevapla