Çocukken daha zeki olup büyüyünce zekamın zayıfladığını düşünmem normal mi?

ben küçükken dahiydim falan böyle bilgisayardan oyun oynarken direkt gözüme kodlar canlanıyordu sonradan saçma sapan arkadaşlar edindim diye canım oldum matematikte resim de yazılımda baya yetenekliydim herkesten önce öğrenmiştim okumayı eski zekam nasıl geri gelir sizce bi de bol bol kitap okuyordum küçükken çok sorguluyordum şu an öyle yapmıyorum yaşıyom öyle gelişi güzel mal oldum yani
Çocukken daha zeki olup büyüyünce zekamın zayıfladığını düşünmem normal mi?
Cevapla