Burada kendi halime sorularımı sorup görüş yazıp çıkan, kimseyle muhabbet bile etmeyen insanım, gelmiş 55 yaşında kocaman adam, bana buradaki bir üyeyle ilgili uyarı yapıyor, ona dikkat et vs vs. Ben de şunu dedim sadece, ben bilmiyorum kimseyle işim yok zaten burada, mesaj kutum da kapalı. Buna çocuk gibi sinirlenip alınıp engelledi beni, yanlış duymadınız 55 yaşında bir adam bu. Babam yaşında insanın böyle Trip atması çok komiğime gitti. Neyin tribindesin, neyin zırlaması bu. Kalıbının adamı ol biraz. Kaldı ki uyardığı kişiyi daha önceden tanıyorum zaten de neyse :) adam beni tanımıyor, boş boş konuşuyor. Sen gelirken ben dönüyordum...
Sonra da bu tip insanlar; çok da umrumda! Diye rol keserler. Belli umrunda olmadığı 🤣 Ergen gibi haller, yaşınızın insanı olun az. 😃

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer