Sizce akıl ve olgunluk yaşla mı oluyor sadece (hiç yaşla olmuyor bence, aşağıyı oku) ?

Burada kendi halime sorularımı sorup görüş yazıp çıkan, kimseyle muhabbet bile etmeyen insanım, gelmiş 55 yaşında kocaman adam, bana buradaki bir üyeyle ilgili uyarı yapıyor, ona dikkat et vs vs. Ben de şunu dedim sadece, ben bilmiyorum kimseyle işim yok zaten burada, mesaj kutum da kapalı. Buna çocuk gibi sinirlenip alınıp engelledi beni, yanlış duymadınız 55 yaşında bir adam bu. Babam yaşında insanın böyle Trip atması çok komiğime gitti. Neyin tribindesin, neyin zırlaması bu. Kalıbının adamı ol biraz. Kaldı ki uyardığı kişiyi daha önceden tanıyorum zaten de neyse :) adam beni tanımıyor, boş boş konuşuyor. Sen gelirken ben dönüyordum...

Sonra da bu tip insanlar; çok da umrumda! Diye rol keserler. Belli umrunda olmadığı 🤣 Ergen gibi haller, yaşınızın insanı olun az. 😃

Komik
Komik
Sizce akıl ve olgunluk yaşla mı oluyor sadece (hiç yaşla olmuyor bence, aşağıyı oku) ?
Cevapla