Gün içinde birkaç aksilik oldu diye somurtup oturma. Hayat bu olabilir, olacak da... Yüzünü asınca işler yoluna girmiyor. O yüzden, biraz ara ver. Kafanı topla ve tekrar başla.💜

Herşeyden önce kendi hayatının kahramanı ol, mağduru değil.✌🏻
Gün içinde birkaç aksilik oldu diye somurtup oturma. Hayat bu olabilir, olacak da... Yüzünü asınca işler yoluna girmiyor. O yüzden, biraz ara ver. Kafanı topla ve tekrar başla.💜

Herşeyden önce kendi hayatının kahramanı ol, mağduru değil.✌🏻
Her zaman kendime bunu adet edindim.. bugün diyorum üzgünsün yarın mutlu her kötü gün kara gece gündüze dönmedi mi döndü.. şu anda ne durumda isen bilki geçecek diyorum... bu benim yüreğimi ferahlatiyor
"Umut insanın yaşam gücüdür; bir şeyin umudu varsa, o şey gerçekleştirilebilir." - Helen Keller
"Her sabah yeni bir başlangıçtır, yeni bir umuttur." - Unknown
"Umutla başlar her şey." - Victor Hugo
"Umut olmadan, hiçbir şey başlamaz." - Haruki Murakami
"Umut, hayatta kalmanın güç kaynağıdır." - Frederick Buechner
"Umut, yaşamın güzelliklerini görmek için bir pencere açar." - Unknown
"Umut, karanlık günlerde parlayan yıldızdır." - Martin Luther King Jr.
"Umut, zor zamanlarda bir can simididir." - Unknown
"Umut, kaybolanları bulur ve yaralananları iyileştirir." - George Bernard Shaw
"Umutsuzluğa kapılmaktansa bir mum yakmayı tercih edin. Çünkü karanlıkla savaşmak, ışığı büyütmekle başlar." - Lao Tzu
"Umut insanın yürümesini sağlayan kanadıdır." - Alexandr Solzhenitsyn
"Umut, belirsizlikte bile gülümseyebilmektir." - Unknown
"Umutsuzluğun ortasında bile umut bulabilirsiniz, çünkü umut bir içsel inanç meselesidir." - Jeffrey Fry
"Umut, geleceğe doğru bir adımdır." - Aristotle
"Her gün doğan güneş, yeni bir umudu temsil eder." - Debasish Mridha
Merhaba,
Paylaşımın çok güzel olmuş, emeğine sağlık! 😅
Kolayı zor zoru kolay eden kişilerdir!
İmkansız diye bir şey yoktur imkanları imkansızlaştıran insanlardır!
Bir gün güneş doğacak ve hiç batmayacak!
Elimizden geleni yapmalıyız, yapalım olursa olur olmazsa olmaz. Olmuyorsa bir şey olmuyordur. Zorlamanın ve üzülmenin hiçbir anlamı yoktur!
Oluruna bakalım ama oluruna bırakmayalım!
Rica ederim 😅
her şeyin üstüne gelip, seni dayanamayacak bir noktaya getirdiğinde sakın vazgeçme; işte orası kaderinin değişeceği noktadır.
Çalışma masama aynama mutfak dolabına yapıştırdığım bir kaç motivasyon sozlerinden biri.
Cevap
3Cevap
Herkes kalbinin renginde yaşar hayati,
Ve herkes kalbinin rengini bulaştırır etrafındakilere.
O yüzden sen sen ol cancağızım sahip çık kalbine. Sensiz bırakma, sessiz bırakma, kolla...
Bakarsan bağ, yaparsan bağ olur. Doğrusu nasıldı hatırlamıyorum açıkçası.
Olaya son noktayı koyuyorum müsaadenizle hanımlar.
"Bakarsan bağ, bakmazsan dağ olur"
Şu ibretlik videoyu da ekliyorum ki iyice anlaşılsın 😅
https://youtu.be/lztfaNC3cgg?feature=shared
Umutlu yarınlar için gereken tek @bostanpatlican ın bana güno mesajı atması djsjsd
Günoooo
Hiiii🥹 günooo💞💞
Güzel günler için sabret o gün gelene kadar hata yapma ki mahcup olmayasın daha güzel günler için sapır
Susarak kazandığın degeri bos konusarak harcama
Hayat sana her zaman ikinci şans verir. Adına yarın denir.
Ne dem bakî, ne gam bakî...
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?