Başarısızlık sizi hedefinizden vazgeçirebilir mi? Olduramadığınız bir şeyi olması için zorlar mısınız?

Başarısızlık sizi hedefinizden vazgeçirebilir mi? Olduramadığınız bir şeyi olması için zorlar mısınız?

Merhaba,
Başarısız değilim, başarılı bir insanım. Olmayan şeyi düşünemiyorum! 😅
Bir şey olmuyorsa olmuyordur, zorlamanın ve üzülmenin hiçbir anlamı yoktur, oluruna bakarım ama bırakmam! 😅
Çünkü kıçımızı da yırtsak bazen olmaz, her şeyin fazlası zarardır! 😅
Bu vazgeçmek değildir! 😅
Hayır ben çabuk vaz geçmem hatta hiç vaz geçmem başarısız olduğum zaman zaten bu beni daha çok hırslı yapar ve bu sefer kesin başarmalıyım diye düşünürüm.. ayrıca zaten benim vaz geçmem için ya o istediğim şeyin artık bir önemi kalmamış olması lazım ya da zaten denenecek ve yapacak her şeyi yapmış olmam buna rağmen de başarısız olmam lazım. kısaca hiç bir yol kalmadıysa o zaman vaz geçerim yoksa başarısız oldum diye vaz geçmem.
konunun ne olduğu önemli
gerçekten yazılım üzerine hedeflerim olsa başarmak istesem, başarısızlık beni caydıramaz veya bir oyunda başarısızlık beni caydıramaz :D ama başka şeyler de cayabilirim :D
Dünya tersine dönse vazgeçmem :P

Dedi ve vazgeçti jsjsjdj
Semra'm ah Semra'm :D
Cevap
10Cevap
Neyin peşinde olduğuma bağlı.
Yapmam gereken bir şey ise fazla kasmam, başka bir alternatif düşünürüm.
Eğer yapmak zorunda olduğum bir şey ise " O kedi buraya gelecek" moduna girerim 😉
Ben mantıkları ile hareket eden bir insanım olmayacak bir şey için çaba göstermem olacak bir şey içinde sonuna kadar giderim
Hayır hayallerimden vazgecmem
Bir süre uzulurum sonra kendimi yoparlayip devam ederim yine🐬
Vazgeçme doğamda yoktur, her başarısızlık aslında çok şey öğretir insana, vazgeçmemeyi öğretir.
Olacağı yoksa zorlamam. Mantığıma kalmış. Mantıken o işin bir oluru varsa öyle zorlarım. Enerjimi boşa harcayamam aslkdjfjl
boş tenekeden çok ses çıkar derler bunu anladıysan gerisi çorap söküğü gibidir
Tuttuğunu koparan biriyim almadan vazgeçmem
Tabi bu kariyer alanında geçerli aşk meşk değil
Bir çok konuda başarısızlık en büyük dayanağım. İstemediğim şeylere zorlanınca başarısız oluyom
Asıl vazgeçmek bir başarısızlık bugün en başarılı insanlar asla vazgecmeyenlerdir
Asla pes etmem
Pes etmek lügatımda yoktur
Hırs yaptığım için geriye dönüş yok.
Hayır kazanmak için mücadele ederim tekrar
asla mücadeleciyimdir
Hayır
Savaşmadan ölmek bize göre değil
Hsyir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?