✨Hayatta önceliklerimiz vardır, siz aşağıdakileri siralasaniz en üstte, yani önceliğiniz hangisi olurdu?
Ailem
Kendim
Arkadaşlarım
Kariyerim
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
✨Hayatta önceliklerimiz vardır, siz aşağıdakileri siralasaniz en üstte, yani önceliğiniz hangisi olurdu?
Ailem
Dun bugün yarın sonsuza dek
Ben Erzincan doğumlu bir insanım
Bizim doğduğum coğrafya da sevdiğim güzel bir söz vardır
Dış yokken bile damak vardır
Insan dünü bugünü yarını ile bir değerler bütünüdür
Hayat denilen Aşık Veyselin dediği gibi iki kapılı bu yolcukta herkes gider herkes seni terk eder ama ailen asla
Ben babamı 91de mide kanaması sonucu yitirdim ardindan annem 2. evliligini yaptı uzun sürmeyen bu süreçte ben de kardeşim ile beraber rahmetli buyukbabam ve nenemin yanında kaldık uzun zaman sonra bir araya geldim
Babamda alkol sigara uyuşturucu madde hersey vardi ülkemizin bir çok psikiyatri hastanesinde yattı
Vefat ettiğinde 40. yasindaydi
Annem vereme yakalandi heybeliada hastanesinde yattı
Birkaç yıl önce beyin kanaması bu yıl mide kanaması geçirdi
45. yasindayim hiç evlenmedim
Hayatımı ona bağışladım
Asla asla asla pişmanlık duymuyorum
Son nefesime kadar ona bakicam
Para pul san şöhret mevki makam unvan gibi gelip geçici hırsları olan bir insan olmadım
Gözüm yüksekte de olmadı
Allah yokluğunu göstermesin bir ömür boyu
Teşekkürler sagolun onure ettiniz beni
benim önceliklerim zaman içinde değişti. uzun dönem aklımda iş vardı. işe girdim. kriz oldu. sallantılı bir dönem yabi. girdim başka iş tutun tutunama. sıkıntılar. değiştir. sonra adam akıllı iş olsun diye derdim vardı önceliğim. aklım orada idi. sonra orayada girdim. sonra ev lazım dedim ev için araştır para biriktir. bak et sor soruştur uzun iş. arabada önceliğimdi bi ara. şu anda önceliğim evlilik. her şey tamam bir erkek evliliğe bu kadar hazır gelmiş olamaz herhalde benim kadar:d bi hatun eksik. kısmet bakalım
Kesinlikle ailem önce gelir ben dünyaya bedensel engelli olarak geldim ve senelerdir bu ailede yaşıyorum annem babam bana çok emek verdi özellikle daha fizik tedavi ameliyatlar hastanede kalma durumları aylarca evinden uzak kaldığı zamanlar oldu ailem annem babam benim için her şeyden önce gelir ben yeri geldiği zaman kendi abime bile rest çeken adamım
Cevabımı beğendiniz için teşekkür ederim.
@sevimlicix
İnsan kendini hayatın her anında ön planda tutmayı öğrenmeli. Öncelik daima sen olmalısın. Kimse ilk sıraya girmemeli senin yerini çalıp. Mutlu olmanın şartı bu. Sonra ikiye üçe neyi eklersen ekle. Kariyer olur aile olur eğitim hayatın olur. Mesela çok çalışan işkolik birini düşünelim. Hayallerine ulaşsa bile kendine saygısı kalmayacaktır. Çünkü önceliği kendisi yapmamış. Gerektiği zamanda kendine vakit tanımamış, isteklerini ertelemiş, kendini hedefine ulaşamasa bile değerli olduğunu hatırlatmamış. Bu insan her ne kadar hayallerine ulaşsa bile milyoner olsa bile mutsuz olmaya mahkum işte.
Cevap
63Cevap
Çocuklarım, sonra kendim çünkü ben anayım
Kendim.
Ailem ama en önce Allah ve ibadetlerim. Kim karşı çıkar veya laf ederse sessizce uzaklaşırım. Buna saygı gösteren insanlara ise kendimden daha çok önem veririm
Kendim sonra ailem en sonda arkadaşlarım hayat kısa arkadaşlar lütfen kendinize ve çevrenizdeki insanların kalbini kırmayınız.
-spoiler-
Kendinizi sevin :-)
İnsanın önceliği daima kendisi olmalıdır. Başkalarını ön plana alan insanın mutsuz olması kaçınılmaz.
Ailem olur ama aileme sorsak derler ki ilk kendini en üstte tut derler. Sen kendine değerlisin bir başkasına değil. Kendi değerini kendin biçicen.🌿🌱
Benim iyi olmam lazım.
Yoksa ailemin pek iyi olabileceğini düşünmüyorum.
Arkadaşlarım keza aynı şekilde.
Tabi hep ben diyeceğim bir durum söz konusu değil.
Herkes gibi kendimi düşünmek zorundayım.
Benim sağlığım, benim huzurum, benim mutluluğum. Yani kendim. Sonra sevdiklerim.
Önceliğim sağlığım sağlığım olmasa hicbiseyim olmaz
Evlenmemek boynuzlanmamak boşanmamak yalnızlıktan şaşmamak.
hayatin anlami zaten aile. Seni onlardan baskasi sevemez sevse de onlar kadar sevemez. iyi ya da kotu arkani kollarlar ve onlar varken düşmezsin.
İnsan önce kendini sevmeli !! başkalarını ön sıraya koyarsan benim gibi yıllar sonra kafana dank edince anlarsın ne demek istediğimi.
Ailem var ama narsist babam ve toksik bir annem var, babami zaten sevmiyorum. onceligim kendim sonrada ardeşlerim, kariyer vs.
Annem tabiki, annem bir yana dünya bir yana, her zaman dua ederim, allahim benden önce annemin canını alma diye
Oğlak burcunun önceliği ;) tabi burç bi yana da beni kariyer hayatta tutar diğer seçenekler bi süre sonra yetersiz kalıyor
Aile sıralamaya sokulmasına gerek yok zaten
2-3 olsa para ve seks olurdu
İnancım ve annem herkes gelip geçici bu hayatta ondan başka.
Ben ben ben ve yine ben ben olmadan hiç bir şey olmuyor
Her şeyden önce kendim olmalıyım. Yani sonuçta ben olmazsam diğer şeyleri kim yapacak...
Bu ara sağlığım, o olmadan hiç bir şey olmuyor…
Herşeyden, herkezden önce AİLEM💗
Kendini en üste koymadıktann sonra diğerlerinde de başarılı olamazsın
Ben iyiysem herkes iyidir , o yüzden kendim diyorum.
Sevgi olunca aile sevgili dost ve kendim oluyorum zaten
Kendim kız ben eski üye mesaj i atsan dicem kabul et istek
Kendimden baska kimsem yok ve kendimden baska kimseyede güvenemiyorm bu devirde.
Önce ben sonra diğerleri
Hayatakki en onemli varliklarim
@tarlabaşılerisi ilk yer alir
Mutlu bir hayat
Ailem..
Ben, keyfim ve kahyası. 😅
Aile herşeyden önemlidir...
Ben ve bana dair her şey. 🥳
Aile sonuçta onlar bizim için çok sıkıntılar çektiler.
Dinim
Dinim derken
En sevdigim arkadasim.
Kim peki o arkadaşın
Bende kalsın.
Ben tahmin ettim gibi. Ama kimseyi hayatının merkezine koyma.
Kimmiş
O da bende kalsın
Sende kalamaz cunku tahmin edemezsin
Tahmin ettim ama
Tanimiyorsun bile. Edemezsin
İyi öyle olsun
Yaradan yer alır
Kendim
Sevgilim
Ailem
Valla ben. Sonrası sonra gelir
Önce can sonra canan :)
Ailem arkadaşlarım ve kariyerim
Kendim tabiykide...
Aile olmadan hiç sayılırız
Kendim ailem sevdiklerim
Kendim kariyerim ailem arkadaşlarım
Ailem
Önce kendim sonra ailem
Önce ben, sonra herkes demeyi öğreniyorum
Son sırada kendim var :/
Ailem elbette
#Mirliva
Kariyer hedefime yatırım
Merhamet, samimiyet, empati
Annemdi mlsf kaybettim şidmi sadece ben varım
Kahvem önce
Aile bütünlüğünr önem vermek gerekir.
İbadetlerim
Her daim kendim...
Ailem ♥️
Kendim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?