Yemeği güzel yapsın da, makyaj her türlü olur.

Yemeği güzel yapsın da, makyaj her türlü olur.

İkisini de güzel yapıyordur, makyajı zaten kendine yemeği başkasına yaptığına göre. Makyaj diyorum onu zaten herkes yapamıyor yemeği her kadın yapabilir hsjs
Ben ikisini de tercih etmem çünkü bir kadını tercih etme nedenim yemek yapması ya da güzel olup makyajlı olması değil. beni gerçekten sevmesi bana değer vermesi ve aşık olması bunlara bakıyorum aynı zamanda karakter özelliklerine de bakıyorum sevdiğim kadının.. yani kafa dengi olmalı karakter kişilik olarak uymalıyız birbirimize bunlar yoksa zaten niye yemek yapmasına bakayım. yemeği bende yaparım evimde hizmetçi almıyorum sonuçta ya da güzelliğine de bakmam dış görünüşe değil her şey...
Teşekkür ederim ablam
Güzel yemek yapması tabi kiii. Yemek yapamıyorsa makyaj da yapmasın. Yemek yapmayı bilmedikten sonra makyajda ordinaryüs profesör doktor moktor olsa ne olmasa ne.
😂🤣
Güzel yemek yapan kadınları güzel makyaj yapanlar için harcadılar 🙂 kadın dediğin mutfakta da ayna karşısında da yetenekli olandır isteyince yapamayacağı şey yoktur ama el lezzeti her kadında bulunmaz marifetli kadınlar bence bir sıfır önde 🙂
Cevap
36Cevap
Güzel Makyaj yapıyorsa çirkindir. Güzel yemek yapan diyorum
Güzel makyaj yapsın yemeği ben yaparım
Güzel yemek yaptıktan sonra oturup güzel makyaj yapan kadın adkljfkljd
Püüü jsjs
Bence ikisine göre de ayrıştırmak mantıksız kadının kişiliği daha önemli ama birini seçecek olsam yani erkek olsam güzel yemek yapanı seçerdim makyaj çok da önemli değil :D
Kadın güzelse çok da güzel makyaj yapmasına gerek yok. Hatlarını belirginleştirsin yeterli bence. Ama güzel yemek yapıyorsa bence tercih sebebi olmalı ama genelde öyle olmuyor 😊
sade doğal güzel olacak araba alırken bile orijinal boya değişen olmayanı alıyoruz eş seçerken niye boyalı alalım boya gidince tanıyamazsın
Her iki tür hanımefendi de kaslı uzun boylu ve zengin erkekleri sevdiğine göre bana tercih hakkı kalmıyor. 😊 Herkese sevdiğiyle mutluluklar... 😊
Güzel yemek yapan tabiki çünkü o yemeği ben yicem banane makyajından gitsin kuaföre
Makyajlı kızlar için yemek yapan kızları üzdünüz erkekler 😄
Sevmeyi bilen. Makyaj yapmayan kadın kadının hasıdır
Hangisi benimse o güzeldir. Ben güzele güzel demem güzel benim olmayınca 😂
İkisi de yok bende. Ama kendim güzelim yeterli ajajajaja
Makyaj nedir ya kuru fasülye pilav cacık olmadan :)))
Kesinlikle yemek yapan kadin tercihim makyajı zaten kadında sevmiyorum ondan dolayı isabetli bir tercih olur
Twitter'da bi postta gormustum.
Kızın biri, "asko kusko kizlar yüzünden salça yapan kızları uzdunuz." yazmisti ve salca yaparken foto atmisti
Alta cocugun teki, " üzelim a* bi salça kaç para?"
yazmisti.
Ben yemek güzel yaparım ama makyajı çok beceremiyorum 😅 Rimel ruj sürüp çıkarım genelde
İhtiyacın yok annem
Güzel makyaj yapan kadın karın doyurmuyor 🤗 Kendiliğinden güzel olsun, yemeği ben de yaparım ayrıca 😅
Fondötenine ekmek banıp yerim
😂ya bi git jsjsjs
Önce göz doyacak galiba 😅
Şaka maka 4 xper oldun he
Güzel makyaj yapanı tercih ediyorlar
Aynen yesinler yumurta onzaman
Tabiki güzel yemek yapan kadın 😅
Akillisin sen jsjsjs
Tamam oda olsunda ama şu da getcek ki siz degisik varliklarsiniz makyaja tav oluyonuz.. hangi erkek Emine Beder hayrani😂
Şimdi inci tanecim her erkek bir değildir bu dünyada milyar tane erkek var hadi sen bunların yüz tanesini tanıdın diyelim kalanları bilemezsin makyajla güzelleşen kadınlar daha çirkin olduklarını farkedemiyolar ama bazıları var ki Safinaz ı Angelina Jolie ye benzetiyor hakkını vermek lazım 😅
100 tane erkek akrabalarim dahil tanimadim ayol neyse tamam hakli olabilirsin
Sevmedim misale ve tanecim e
No no jsjsjs
Sizede
Onlar hal olacak meseleler karakteri kalbi güzel olsun
Makyaji yemektense güzel bir yemeği tercih ederim 🤗
Yemek
Yemek yapan
Bana yemek önemli makyaj kendi bileceği iş
Güzel kurabiye yapan 😅
Ikisindende birer tane olursa iyi olmazmi
Güzel makyaj yapana kanarlar
Güzel yemek yapan diyorum.
Yemek yapması daha önemli bence.
Erkeğin kalbine giden yol midesinden geçer
Güzel yemek yapan 👍
Güzel yemek yapıp sonra güzel makyaj yapan ve yatakta güzel muamele çeken kadın 😂
Yemek yapan 🤤
😂senin bildirimini görünce ne yazdığını görmeden okudum jsjsjs
Çünkü esas olan yemektir 😂
Yemek, öbürü dolandırıcı
Güzel yemek yapan kadın 🤪
Güzel seven
Yemekkk
Güzel olan her şey
Güzel olsun güzel yemek yapsın ☺️
Güzel yemek yapan
güzel yemek yapan
Güzel yemek yapan
Güzel makyaj yapan
İkisinide yapan kadın
Parasi olan erkeği tercih ederim
ikiside
Yemek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?