Hiçbir yeteneğim yok boşa yaşıyor gibi hissediyorum napmaliyim?

Hiçbir yeteneğim yok yeteneği geçtim voleybol oynamayı bilmiyorum bile top bana geldiğinde atamıyorum bile yüzme desen yüzme bilmiyorum kaç yıldır havuz ve denize gitsem bile kolluksuz falan gitsem bile bilmiyorum resim çizmeyi bilmiyorum karakalem manzara hiçbirini çizemiyorum cizebildiğim tek şey ev resmi bide çöp adam basketbol bile oynayamiyorum futbolla ilgileniyorum maç izlerim ama asla oynayamiyorum derslerim desen berbat hiç iyi değil cabalamaya çalışmamda özümde tembellik ve canım var dünyayı boşa yaşıyor gibi hissediyorum faydasız varlığı zarar biriyim
Hiçbir yeteneğim yok boşa yaşıyor gibi hissediyorum napmaliyim?
Cevapla