Çevremden, büyüklerimden, eski sokak röportajlarından izlenimlerimle ben 70-80 kuşağının gerçekten kibar, insana değer veren, aile insanı ve evcimen yapıda olduğunu düşünüyorum.
Eski nesilin sevdiğiniz ve sevmediğiniz özellikleri nelerdir?
sevdiğim özellik aileye verilen değer ve önem, insanlardaki düzgün bir eş olma kaygısı.. topluma insanlığa faydalı hayırlı evlat yetiştirme amacında olmaları az ile yetinebilmeleri
sevmediğim özellik ise elalem ne der kaygısını yaşıyor olmaları
Sevdiklerim ; Gerçekten ilim sahibi Nazar , tütsü , götü göz gibi şeyleri biliyorlar ve çözümleri işe yarıyor. Sağlık konusunda doğal besinleri kullanarak iyileştirmeyi biliyorlar Yardımseverler Dua okuyup üflerler Misafirperverler Para verme/yedirme içirmede bonkörler
Sevmediklerim; Geri kafalılar Her şeye negatiflik Yeniliğe açık olmama Uyumsuzluk Ters ve aksi davranma Gençlere laf etme Uzar gider