Ben arkadaşımın fotoğrafını atıığımda, "kim bu, neyin nesi, la manita mı yaptın lo,..." tarzı gıcık geri dönüş yapıyorlar, ben atmaya utanıyorum bir yerden sonra, nasıl toplum arasındayız anlamadım ki.
Yok ilk defa gördükleri insanı ve benim için 4-5 senelik arkadaşımı alışkın değiller, neyin nesidirler belli değil onlar için. Aslında geçmişte ne yaşadılarsa önlem olarak aile dışındaki insanlardan bağımsız olmayı tercih ediyorlar, buna ben bile bir şey diyemiyorum.