Kişilik & Karakter "Şu an içinizden geçen bir şeyi yazın" desem ne yazardınız? Wineandorange Takip Et Guru Yaş: 29 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor dedim ve gitti.. hadi yazın bakalım... iyi geceler.Böyle bir yolda yürümek isterdim şu an... "Şu an içinizden geçen bir şeyi yazın" desem ne yazardınız? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et
u Barış_LonelyForever Takip Et FenomenEfsane Yaş: 26 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı. İçimden geçen bir şey. 1 0 Yorumla
Aptalarpekcok Takip Et Yoda Yaş: 35 , eic 99% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 593 cevap paylaştı. Yarın arkadaşımın doğum günü var nasıl giderim diye düşünüyorum yani komadan uyana bilecek miyim bakalım 1 2 Yorumla Wineandorange +1 yıl Ne koması kız.. Yorumla Aptalarpekcok +1 yıl Uyku komasından uyana bilirsem iyi olur Yorumla
bubanayapılırmıbe Takip Et Guru Yaş: 126 , eic 98% +1 yıl o güllere basılır mı beediye bir şey geçti içimden 1 2 Yorumla Wineandorange +1 yıl İçimden basmak geliyor valla. Ayaklarim güllerin içinde kaybolup gitsin. Yorumla bubanayapılırmıbe +1 yıl istediğin her yere basabilirsin ben içimden geçeni söyledim Yorumla
yasayanbjri Takip Et Master Yaş: 22 , eic 97% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 3,7b cevap paylaştı. şu an buradayım, hayattayım. Belki burada konuştuğum kişilerle hayatta fark etmeden yüz yüze geliyoruz. Diyecek çok bir şey yok. 1 0 Yorumla
Gizli Üye (18-24) +1 yıl "Keşke dershaneye gitmemem için bir sebep ortaya çıksa" 1 3 Yorumla Wineandorange +1 yıl Dershane müdürüyle ilgili babanlarin sevmeyecegi bir yalan uydur. Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Ne diyeceğim ki her ne halt olursa wp den mesaj atıyorlar Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Bu kadar göz önünde bulunup birinin yonlendirmesine alışık değilim Yorumla
SueɹrdʞuɔnK Takip Et Bilge Yaş: 34 , eic 89% +1 yıl Gitmek lazım çok uzaklara 1 2 Yorumla Wineandorange +1 yıl Sahra çölü uygun mudur Yorumla SueɹrdʞuɔnK +1 yıl Hayır Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
İçimden geçen bir şey.
Yarın arkadaşımın doğum günü var nasıl giderim diye düşünüyorum yani komadan uyana bilecek miyim bakalım
Ne koması kız..
Uyku komasından uyana bilirsem iyi olur
o güllere basılır mı bee
diye bir şey geçti içimden
İçimden basmak geliyor valla. Ayaklarim güllerin içinde kaybolup gitsin.
istediğin her yere basabilirsin ben içimden geçeni söyledim
şu an buradayım, hayattayım. Belki burada konuştuğum kişilerle hayatta fark etmeden yüz yüze geliyoruz. Diyecek çok bir şey yok.
"Keşke dershaneye gitmemem için bir sebep ortaya çıksa"
Dershane müdürüyle ilgili babanlarin sevmeyecegi bir yalan uydur.
Ne diyeceğim ki her ne halt olursa wp den mesaj atıyorlar
Bu kadar göz önünde bulunup birinin yonlendirmesine alışık değilim
Gitmek lazım çok uzaklara
Sahra çölü uygun mudur
Hayır
Keske her şey farklı olabilseydi.